با تلاش های Yasuhiro Wada طراح بازی Harvest Moon بازی Little Dragons Cafe برخلاف تصور عموم تنها نشان دهنده ی یک مزرعه کشاورزی نسیت. در بازی شما علاوه بر مدیریت کافه، کنترل کارکنان و تنظیم منو به تناسب نیاز مشتریان که از وظایف مدیریت است باید وقت خود را صرف بزرگ کردن اژدها نیز بکنید. Little Dragons Cafe با موارد هیجان انگیزی منتظر شما می باشد.

سازندگان بازی  Little Dragons Cafe

کمپانی Aksys Games و توسعه دهنده بازی Harvest Moon با همکاری هم این بازی ساخته و در تاریخ 31 آکوست 2018 روانه بازار کردند.

گیم پلی بازی  Little Dragons Cafe

در بازی Little Dragons Cafe شما رفته رفته رستوران خود را گسترش می‌ دهید و نحوه پخت غذا‌های جدید را یاد می ‌گیرید تا بتوانید منوی رستوران خود را بهبود بخشید. پیدا کردن عناصر غذایی جدید، پرورش محصولات کشاوری و محتویات مشابه از دیگر ویژگی‌ های این بازی است.

در بازی Little Dragons Cafe شما نقش یکی از دوقلوها را برعهده دارید که مادرشان به خواب عمیقی فرو رفته است. شما باید به بزرگ کردن اژدها بپردازید در حالی که مدیریت کافه خود را نیز در دست دارید. شما مشکلات خود را با مشتریان کافه در میان می گذارید و هرکدام به نحوی به شما کمک خواهند کرد.

در طول بازی اتفاقات عجیب و شیرینی پیش می آید که مطمئنا برای شما لذت بخش خواهد بود. به عنوان مثال یک دختر جوان عصبانی در روند بازی وجود دارد که پدرش متوجه می شود می تواند دختر خود را از طریق یک ظرف میگو آرام کند. در تصویر شماره 1 نمایی از بازی Little Dragons Cafe را مشاهده می نمایید.

 بازی Little Dragons Cafe
تصویر شماره 1: نمایی از بازی Little Dragons Cafe

داستان هر شخصیت به حدود دوازده صحنه کوتاه تقسیم می شود. شما در ابتدای بازی قادرید فقط در نواحی اطراف کافه به جستجو و گردش بپردازید. نکته جالب توجه در بازی این می باشد که کشف مناطق جدید به اندازه ی اژدهای شما بستگی دارد پس تمام سعی خود را در بزرگ کردن اژدها به کار گیرید. در بازی می توانید به پرواز درآیید که این قابلیت به نوبه خود به پیشرفت شما در جریان بازی و اندازه ی اژدها وابسته است.

شما باید از همان مراحل ابتدایی بازی با پیدا کردن دستور العمل ها به آرامی به بزرگ کردن اژدها بپردازید.

همچنین بازیکنان در حین بازی قادرند به همسایگان خود سر بزنند و با آنها تعامل داشته باشند. برای اینکه بتوانید محبوبیت خواهر و برادر دوقلو را در دنیای این بازی ارتقا بخشید باید به کمک ساکنین بروید و غذاهای لذیذ و متنوعی را نیز در رستوران متناسب با سلیقه آن ها آماده کنید.

از نظر گیم پلی، Little Dragons Cafe یک شبیه ساز زندگی مانند Harvest Moon و Story of Seasons می باشد.کافه شما زمانی که اندازه ی اژدها به میزانی برسد که قادر به پرواز باشد بسیار بهبود می یابد. شما می توانید به وسیله ی اژدهای خود به مناطق مختلفی مانند یک آبشار که مملو از مواد اولیه نادر است بروید. روزانه قادرید مواد مختلفی را کشف و در منوی خود ارائه دهید. در تصویر شماره 2 صحنه ای از گیم پلی بازی Little Dragons Cafe را مشاهده می نمایید.

بازی Little Dragons Cafe
تصویر شماره 2: صحنه ای از بازی Little Dragons Cafe

پرواز تمام مشکلات شما را رفع خواهد کرد و از این طریق سریع تر به مواد مورد نیاز خود در روز دسترسی پیدا می کنید. از این رو می توانید منوی کافه خود را به روز تر و مشتریان بیشتری را جذب نمایید.

در ابتدا بازی شما مواد غذایی را در ظروف فلزی کوچک آماده می نمایید ولی توجه داشته باشید که ایجاد ظروف با کیفیت بالا در روند بازی دشوار نیست. شما در طول بازی باید متوجه این قضیه شوید که مشتریان بیشتر چه نوع غذایی را سفارش و کدام غذا از محبوبیت بالایی در بین آنها برخوردار است تا بتوانید تغییراتی مفید در غذا ایجاد و شهرت خود را بیش از پیش افزایش دهید.

کارکنان در کافه به صورت دوره ای خسته می شوند و همانطور که متوجه شده اید شما نقش اصلی را در مدیریت کافه برعهده خواهید داشت.

داستان بازی Little Dragons Cafe

داستان بازی با خواهر و برادر دو قلویی آغاز می گردد که با همکاری مادرشان مدیریت یک کافه را بر عهده دارند. اما صبح یک روز متوجه می شوند مادرشان به خواب عمیقی فرو رفته است. ناگهان یک مرد عجیب و غریب ظاهر و به آن ها می گوید برای نجات جان مادرشان باید به بزرگ کردن اژدها بپردازند. خواهر و برادر با کمک 3 کارمند کافه می بایست به حل معماها در بازی اقدام نمایند.

گرافیک و موسیقی بازی Little Dragons Cafe

بازی Little Dragons Cafe با مناطق رنگارنگ و چهره ی زیبای کاراکتر ها در میان بازی های ویدیویی از امتیاز بالایی برخوردار است. جلوه های بصری به تمام معنا فوق العاده عمل کرده اند و با انجام بازی و گشت و گذار در اطراف کافه متوجه می شوید این بازی با دنیای مدرن هیچ سنخیتی ندارد. مشاهده منظره های بی نظیر از جمله: دریاچه و کوه جلوه ی زیبایی به بازی بخشیده اند.

بازی در زمینه ی موسیقی نیز عملکرد خوبی دارد و موسیقی آرام و لذت بخش در تمام مراحل این بازی به گوش می رسد.

حرف آخر درباره بازی Little Dragons Cafe

در این بازی هیچ یک از وظایف شما پیچیده یا چالش برانگیز نیستند و به راحتی می توانید به انجام آنها بپردازید. بازی لحظات بسیار لذت بخشی را برای شما ایجاد می نماید و مطمئنا از انجام آن خسته نخواهید شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Little Dragons Cafe برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =