بازی MLB The Show 18 سیزدهمین نسخه از بازی های لیگ بیس بال (MLB) می باشد. این بازی در سال 2018 به صورت انحصاری برروی کنسول ps4 عرضه شد. نسخه  آمریکایی بازی، عکس Marcus Stroman را بر روی جلد خود، به عنوان قهرمان قرار داده، در صورتی که نسخه کانادایی این بازی عکس Aaron Judge را برای جلد خود انتخاب کرده است. با ما همراه باشید تا با این بازی ورزشی بیشتر آشنا شوید.

ps4        بازی MLB The Show 18


سازندگان بازی MLB The Show 18

بازی MLB The Show 18 در استودیو SIE San Diego طراحی و توسط شرکت بزرگ Sony Interactive Entertainment به انتشار رسیده. این استودیو بازی هایی مثل National Basketball Association را نیز طراحی کرده و این نشان می دهد در ساخت بازی های های ورزشی، سابقه درخشانی دارد.

بازی MLB The Show از سال 2006 با عنوان MLB 06: The Show وارد بازار بازی های ویدیویی شد.

نگاهی به گیم پلی بازی MLB The Show 18

بازیMLB The Show  بعد از سالها توانسته به مراتب پیشرفت کند. هر نسخه نسبت به قبل، به روز رسانی جالبی را در اختیار بازیکن قرار می دهد. به طور کلی این بازی بیسبال بسیار درخشان بوده و ارزش توجه دارد.

نسخه آمریکایی بازی، تمام جزئیات صحنه را به طور کامل نمایش می دهد که این موضوع بسیار تاثیر گذار می باشد. انیمیشن های جدیدی در استودیو Yankee مشاهده می شود. این انیمیشن ها زیباترین بخش بازی را شامل می شود و شما خود را در آن مکان کاملا حس خواهید کرد. همچنین رفتار تماشاگران در این نسخه نسبت به قبل منطقی تر شده است.

حالات پرتاب توپ قابل تنظیم، طراحی شده که به شما امکان چرخش و تغییر موقعیت آرنج و دست، را می دهد. تاثیر کشیدگی آرنج و چرخش دست در مسئله زیباشناسی بسیار مهم می باشد. این موضوع بازی را به شدت، لذت بخش می کند. علاوه بر اینها، استادیوم ها با جزئیات باور نکردنی طراحی شدند اما تکرار جمعیت و عناصر پس زمینه، کمی خسته کننده خواهد بود.

تمامی مکانیک و مبانی بیسبال، ضربه زدن، گرفتن و پرتاب کردن می باشد. حرکاتی که انجام می دهید در حد یک بازیکن حرفه ای از شما انتظار می رود. این مکانیزم هرگز ناعادلانه احساس نمی شود، تا شما خودتان را سرزنش کنید. اگر توپ شما در حین بازی از مسیر خارج شود خطای گران قیمتی برایتان به حساب می آید. اما اگر در مراحل بازی پرتاب های موفقی داشته باشید پاداش قابل توجهی دریافت می کنید.

بازی MLB The Show 18
استادیوم بازی

تیم گزارش بازی MLB The Show 18 شامل تحلیلگر شبکه MLB، -بازیکن سابق بازی MLB The Show- Mark DeRosa به همراه Dan Plesac می باشند. همچنین Matt Vasgersian گزارشگر این بخش است. این 3 نفر در استودیو برای هرچه طبیعی تر شدن بازی تلاش می کنند. تفسیر بیسبال هرگز جذاب نبوده اما این 3 نفر، کار خود را خوب می دانند. البته این را بدانید بعد از انجام چند بازی شما چندین جمله تکراری را بارها می شنوید که این موضوع کمی خسته کننده خواهد بود.

بازی MLB The Show 18 یک روایت مستند به سبک RPG می باشد. شما می توانید یک کاراکتر را از نسخه قبلی وارد بازی کنید یا سفر جدیدی در این نسخه آغاز کنید. در ابتدای بازی شخصیت خود را می سازید. جزئیات این کاراکترها به حدی دقیق است که می توان چین و چروک یا حتی جوش روی صورت را به آن اضافه کرد. برای ارتقا این اشخاص می توانید با پرداخت پول واقعی، تجهیزات جدیدی برای آن تهیه کنید.

در ابتدای بازی با صدای Sam Elliott مواجه می شوید. صدای او به گونه ای است که گویی داستانی دراماتیک روایت می کند.

امتیازات شما به مسائل بسیارجزئی مرتبط خواهد شد. به طور مثال اگر خارج از منطقه خود راه بروید، امتیاز بسیار اندکی دریافت می کنید. همچنین کنترل کاراکتر خود را برای پیشرفت و تمرین بر عهده دارید. البته شما می توانید با مدیر خود درباره پیشرفت و نوع بازی مشورت کنید و این به خلق شخصیت شما کمک خواهد کرد. اگر می خواهید به بازیکن خوبی در لیگ تبدیل شوید باید به توانایی خود اعتقاد داشته باشید و به مشاوره های مدیر خود توجه بسیار داشته باشید.

بیسبال حالت بازی های ورزشی مثل فوتبال را ندارد اما در عین حال چالش برانگیز و جذاب است.

بازی MLB The Show 18 را می توان بارها و بارها به روش های مختلف انجام داد. زیرا در آن طرح های اولیه مختلفی طراحی شده است. منوهای ساده و زیبای بازی به شما امکان مدیریت تیم خود را می دهد. از طریق انتخاب های آزادانه می توانید در این زمینه پیشرفت داشته باشد. همچنین وجود بخش آنلاین باعث لذت هرچه بیشتر شما از بازی می شود.

در این نسخه، بازیکنان افسانه ای مانند بیب روت، جکی رابینسون، نولان رایان و چیپر جونز در میان دیگرکاراکترهای بازی حضور دارند. تعدادی از این کاراکترها حتی در واقعیت زنده نیستند اما شما در این بازی آنها را مشاهده خواهید کرد. صحنه های بازی به قدری دقیق و پر هیجان طراحی شده که خود را در میدان بازی احساس می کنید.

حرف آخر درباره بازی MLB The Show 18

بازی MLB The Show 18 به همراه جزئیات بهتر و کنترل دقیق تر نسبت به نسخه ی قبلی خود، توانسته توجه بسیاری از بازیکنان و منتقدان را به خوبی خود جلب کند. این جزئیات به قدری دقیق بوده که طرفداران بیسبال قطعا از آن لذت خواهند برد.

بازی MLB The Show 18 هم اکنون بر روی کنسول ps4 قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی MLB The Show 18 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =