بازی Ni no Kuni 2 به صورت انیمه ژاپنی، با الهام از بازی های Suikoden و Dark Cloud ساخته شده است. اولین نسخه این بازی در سال 2013 به صورت انحصاری برای کنسول ps3 منتشر شد. در تاریخ March 23 2018 نسخه Ni no Kuni 2 برای پلتفرم های pc و ps4 روانه بازار شد. در ادامه مقاله، پی به چگونگی طراحی این بازی ماجراجویانه، خواهید برد.

سازندگان بازی Ni no Kuni 2

این بازی توسط استودیو ژاپنی Level-5 و شرکت Bandai Namco Entertainment طراحی و به انتشار رسیده. این بازی ژاپنی، در 2 نسخه متفاوت عرضه شده است. بازی Ni no Kuni 2 که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم جذاب تر از نسخه پیشین خود می باشد. خبر خوش برای کسانی که نسخه اول را بازی نکرده اند، این است که داستان بازی کاملا متفاوت بوده و ارتباطی به نسخه پیشین خود ندارد.

گیم پلی بازی Ni no Kuni 2

این بازی از دید سوم شخص جریان دارد. برای پیشرفت در داستان بازی، باید ماموریت های خطی را با اهداف مختلف تکمیل کرد. علاوه بر ماموریت ها می توان به صورت آزادانه در سراسر شهرها، روستاها، سیاهچال ها و دیگر مکان های خطرناک حرکت کرد. در این مسیر های خطرناک، وظیفه پاکسازی منطقه به عهده بازیکن خواهد بود.

پس از ترک مکانی که در آن هستید، وارد کلی بازی می شوید. به صورت آزادانه مکانی برای سرنوشت خود انتخاب می کنید. هنگام مواجه با دشمنان، بازی به حالت Fighting تغییر حالت می دهد. در طول جنگ، وظیفه فرماندهی گروه به عهده بازیکنان می باشد. یک گروه شامل سه کاراکتر انتخاب شده است که در طول بازی قابل تغییر می باشند. البته 2 کاراکتر دیگر، قابل کنترل نمی باشند. به وسیله قدرت جادویی و Higgledies گیمر با دشمنان به مبارزه می پردازد. Higgledies موجودات کوچک با قدرتی خاص هستند. هر بازیکن 4 عدد از این موجودات را برای مبارزه در اختیار دارد.

نقد و بررسی بازی Ni no Kuni 2
هنگام مبارزه

در این قلمرو پادشاهی، بازیکن توانایی ساخت و مدیریت را برعهده دارد. از مغازه ها برای تامین مواد، سلاح و زره استفاده کند. با مشاهده دشمنان، می تواند آزادانه به مبارزه بپردازد. پاداش ها و امتیازهای فرعی بازی به قدری جذاب هستند که گیمر برای به دست آوردن آنها، مدت زیادی درگیر خواهد بود.

شخصیت موجود در بازی به صورت کارتونی طراحی شده است. بازی Ni no Kuni 2 می تواند بیش از 40 ساعت بازیکن را درگیر خود کند. نقشه بازی در هنگام مبارزه ناپدید خواهد شد تا مانع دید بازیکن نشود. مقدار سلامتی دشمنان در بالای سرشان مشخص شده است همین موضوع کمک بزرگی برای کشتن دشمنان خواهد کرد.

داستان بازی Ni no Kuni 2

داستان بازی مربوط به صد ها سال پس از وقایع نسخه 1 Ni no Kuni اتفاق می افتد. قبیله ای از موش ها، طی قیام هایی، کل پادشاهی سرزمین Ding Dong Dell را به دست گرفته اند. کاراکتر اصلی بازی، پسری به نام پتی ‌وسیکر تیلدروم است. شما پادشاه سرزمین گربه ها هستید. در طول بازی با کمک دوستان پتی ‌وسیکر تیلدروم برای پس گرفتن سرزمین خود در تلاش خواهید بود.

نقد و بررسی بازی Ni no Kuni 2
پادشاه گربه ها

در این ماجراجویی بزرگ، مراحل مختلف را انجام می دهید تا داستان بازی پیش رود. هدایت گروه با وجود روند کند داستانِ بازی، باعث جلب رضایت شما می شود. گرافیک بازی نسبت به محیط وسیع بودن آن، از کیفیت خوبی برخوردار است. تمامی صحنه ها کارتونی و دور از واقعیت می باشد.

 صحنه های بازی کاملا لذت بخش و زیبا به تصویر کشیده شده اند.

موسیقی بازی با وجود لذت بخش بودن آن، بعد از مدتی تکراری و خسته کننده می شود. کاراکترهای بازی دیالوگ خاصی نمی گویند و تنها از طریق تولید صدا حس و حال بازی را بهبود می بخشند. دیالوگ بین شخصیت های بازی از طریق Text انجام می شود.

جمع بندی بازی Ni no Kuni 2

بازی  Ni no Kuni 2با تمام ویژگی های خوب، داستان جالب و فضای رنگارنگ در سطح بازی های عالی قرار نمی گیرد. اما برای سرگرمی و علاقه مندان به بازی های ماجراجویی در دنیایی کارتونی حتما جالب و جذاب خواهد بود. همچنین بازی Ni no Kuni 2 در مقایسه با بازی های نقش آفرینی Skyrim ،Dragon Age و The Legend of Zelda شاهکاربه حساب نمی آید. اما با وجود جذابیت های خاص، بسیار درگیر کننده می باشد.

هم اکنون می توانید بازی Ni no Kuni 2 را بر روی پلتفرم های pc و ps4 تجربه کنید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Ni no Kuni 2 برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 12 =