بازی Sea of Thieves یک بازی گروهی و آنلاین برای ماجراجویی دزدان دریایی است. این بازی در تاریخ March 20, 2018 بر روی پلتفرم های pc و xbox1 منتشر شد. بازیکنان از طریق کشتی دزدان دریایی مسافرت می کنند و در یک دنیای جهان باز اداره کشتی و شلیک توپ ها را بر عهده خواهند گرفت. وظیفه آنها جستجوی ماموریت ها و مبارزه با بازیکنان دیگر است. در ادامه به بررسی بازی می پردازیم تا با فضای آن کاملا آشنا شوید.

pc         xbox1         بازی Sea of Thieves


سازندگان بازی Sea of Thieves

این بازی اولین بازی انحصاری xbox1 در سال 2018 است. طراح انگلیسی 45 ساله Gregg Mayles به همراه تهیه کنندگی Joe Neate، Adam Park بازی Sea of Thieves را خلق کرده اند. همچنین شرکت سی و سه ساله Rare در توسعه بازی نقش بسزایی داشته است.

در زمان معرفی، این بازی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد. اما با گذشت زمان متوجه شدیم این بازی قابلیت بهتر بودن را دارا بود ولی تیم سازنده (استودیو Rare) نتوانست توقعات بازیکنان را برآورده سازد. از همین رو نشان می دهد بازی دارای مشکلاتی می باشد.

این بازی به سبک کارتونی بوده و دور از دنیای واقعی می باشد.

گیم پلی بازی  Sea of Thieves

بازی Sea of Thieves در یک دنیای مشترک جریان دارد. یعنی گروهی از بازیکنان به طور منظم در سراسر نقشه مشغول به انجام ماجراهای خود می باشند. همچنین بازی امکان شلیک توپ از طریق کشتی را در اختیار بازیکنان قرار داده است.

دشمنانِ شما بازیکنان دیگر هستند. شما در طول بازی در حال مبارزه با یکدیگر خواهید بود. همچنین از طریق دزدی از کشتی های دیگر، به سلاح و مقدار زیادی طلا دست پیدا می کنید. از طلاهای جمع آوری شده برای خرید اسلحه و لوازم جانبی کشتی استفاده می کنید. وسایل تزئینی که برای کشتی تهیه می کنید، در مبارزات تاثیر گذار نخواهد بود. در ابتدای بازی 5 اسلحه مهم در اختیار شما قرار می گیرد. کمان، شلنگ، تفنگ طویل و شمشیر، 4 سلاح قابل حمل شما در بازی خواهد بود. البته تنها می توانید از 2 سلاح به صورت همزمان استفاده کنید.

بازی Sea of Thieves
جنگ با کشتی دیگر

لازم است بدانید شما توانایی ساخت بازیکن خود را ندارید و از بین کاراکترهای طراحی شده مجبور به انتخاب شخصیت خود هستید. کنترل در حین شرایط جوی و کاپیتانی کشتی، بر عهده شما می باشد. قرار دادن لنگر هنگام توقف، به صورتی که آسیب به کشتی وارد نشود وظیفه شما است. البته بدانید شرایط آب و هوایی بر تسلط شما هنگام مبارزات تاثیر می گذارد. حتی زمان شلیک گلوله، اگر باد بوزد مسیر آن تغییر خواهد کرد.

بازی Sea of Thieves
غروب زیبا در بازی

هنگام مبارزات ممکن است کشتی شما آسیب ببیند. در آن زمان شما باید به طبقات تحتانی کشتی رفته و آن را برطرف سازید. در غیر این صورت کشتی شما غرق خواهد شد. لازم است بدانید این بازی داستان خاصی را دنبال نمی کند و گیم پلی بخش اصلی این بازی است.

در آخر، بازی Sea of Thieves

شما حتما باید با گروه 4 نفره به بازی بپردازید. زیرا هر یک از بازیکنان وظایف خاصی را بر عهده دارند. البته گیم پلی طولانی بازی باعث می شود بعد از مدتی از بازی خسته شوید. ممکن است برای خرید یک لباس یا وسایل تزئینی ساعت ها در یک مبارزه درگیر شوید. جالب است بدانید شما توانایی خرید سلاح جدید را ندارید و تنها می توانید ظاهر آنها را تغییر دهید.

البته بازی از گرافیک و موسیقی نسبتا خوبی برخوردار است. تمام صحنه های بازی اشتیاق را برای بازیکن به ارمغان می آورد.

به عقیده ی بنده، این بازی به درستی از آب درنیامد.به همین سبب، نتوانست رضایت کامل بازیکنان را به خود جلب کند. این بازی را هم اکنون می توانید بر روی پلتفرم های pc و xbox1 تجربه کنید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Sea of Thieves برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.


 

نکات مثبت

 

  • دریای مناسب
  • ارتباط با خدمه و دزدیدن آنها
  • مبارزه با اختاپوس
  • غارت های جذاب
نکات منفی

 

  • سیستم مبارزات ضعیف

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 3 =