Total War Three Kingdoms یک بازی استراتژی و کاملا خلاقانه می باشد. این بازی هیجان انگیز در تاریخ 2 خرداد 98 بر روی پلتفرم pc وارد بازار خواهد شد. بازی Total War Three Kingdoms همواره مشابه نسخه های پیشین خود یک استراتژی مبتنی بر تاکتیک می باشد. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را از این بازی کسب نمایید.

سازندگان بازی Total War Three Kingdoms

بازی Total War Three Kingdoms توسط استودیو Creative Assembly و شرکت بزرگ و معروف Sega طراحی و منتشر شده است. در ادامه مقاله با این بازی بیشتر آشنا خواهید شد.

گیم پلی بازی Total War Three Kingdoms

همانطور که پیش تر گفتم این بازی تاکتیکی می باشد. بازیکنان در سه دوره پادشاهی، یکی از دوازده جناح بازی را کنترل می کنند که باید جناح های دیگر را از بین ببرد، چین را متحد کند و حاکم نهایی آن شود. این جناح ها توسط جنگ سالاران، از جمله Cao Cao ،Liu Bei و Sun Jian، رهبری می شود. در جنگ های محاصره ای بازیکنان هر دو واحد پیاده نظام و سواره نظام را اداره می کنند.

تمام واحدهای برجسته در این بازی به مجموعه های مختلف تقسیم شده اند و هر کدام از آنها به وسیله یک رهبر قدرتمند اداره می شوند. بازیکن می تواند به سه ژنرال در میدان جنگ بطور همزمان سه بار در اختیار داشته باشد و بازیکنان تنها به واحدهای دسترسی خواهند داشت که ژنرال ها توانایی استخدام دارند. بازیکن زمانی که تمام ژنرال های حریف کشته می شود یا نقطه مرکزی شهر دستگیر می شود، نبرد محاصره را می برد. این ژنرال ها به طور جداگانه از نیروهای خود فرمان می برند. آنها دارایی های منحصر به فردی دارند که پس از کشتنشان می توان به غارت برد.

بازی Total War Three Kingdoms

به عنوان مثال Lü Bu’s Red Hare می تواند توسط سایر ژنرال ها دستگیر و مورد استفاده قرار گیرد. این ژنرال ها می توانند در دوئل یک در یک مبارزه کنند تا یکی از آنها کشته شود. همچنین هر گروه دارای کلاس ها و تخصص های مختلف است که آنها می توانند آنها را به دو گروه فعال و غیر فعال واگذار نمایند. این تیم همچنین مفهوم “guanxi” را به بازی معرفی می کند که در آن هر یک از کلیه ارتباطات و روابط اجتماعی با شخصیت های دیگر را تشکیل می دهد. این مفاهیم نظیر “تعهدات، متقابل و اعتماد” را به عنوان فضایل مهم مورد بررسی قرار می دهند، این ژنرال ها دارای شخصیت ها و خواسته های منحصر به فردی هستند که بازیکنان باید برای آن آماده شوند.   اگر خواسته های آنها برآورده نشود، امتیاز شادی آنها کاهش خواهد یافت و این ممکن است منجر به نتایج مختلفی برای بازیکنان شود.

این بازی دارای دو حالت بازی است. حالت اول “عاشقانه” می اشد و بر اساس داستان عاشقانه سه امپراطوری، که در آن ژنرال ها با قدرت تقریبا فوق العاده ای به انسان داده اند. حالت دیگر، “Records”، بر اساس سوابق سه امپراطوری، یک نسخه تاریخی تر از تاریخ را ارائه می دهد.   در رکوردها، ژنرال ها قدرت خود را برداشته اند و دیگر نمی توانند به طور جداگانه فرمان داده شوند، علاوه بر تغییر تجهیزات خاصی که در بازی وجود دارد، از لحاظ تاریخی قابل اعتبار است.

این بازی در بخش عاشقانه خود ترکیبی از عشق و جهنم را به رخ بازیکن می کشد. حق رای دادن به جنگ جهانی دوم برای ما غریبه نیست که سازگاری با محاکمات نظامی و مصیبت های گذشته ما را داشته باشد. اما عاشقانه Three Kingdoms یک اثر است که گاهی اوقات دنیای دوگانه دانشگاهی و فانتزی را در بر می گیرد. این بازی به شدت بر روی شخصیت های کلیدی و انگیزه های آنها تمرکز می کند.

بازی Total War Three Kingdoms

Total War ترکیبی از استراتژی مبتنی بر نوبه خود و جنگ های زمان واقعی است که در آن شما کنترل کامل اسکادران جنگجویان را بر عهده دارید و آنها را با دشمنان خود در یک چشمه رنگارنگ خون آشنا کنید. هنگامی که شما نیروی نظامی را بر روی هر کس دیگری اعمال نمی کنید، ورودی های این مجموعه از لحاظ تاریخی بر عناصر استراتژی مشابه آنچه که در بازی های مرسوم X4 مانند Civilzation متمرکز می شوند. شما باید با گسترش شهرها و دیپلماسی، رشد جمعیت و خوشبختی را مدیریت کنید. همچنین با نگرانی های بسیار واقعی در مورد نگه داشتن دشمنان برخورد کنید. شما این کار را با مدیریت یک سری از سیستم های پیچیده و متصل، که همه چیز را از دایره درونی خود تا آنچه که یک شهر خاص ممکن است در زمستان تجارتی را تحت تاثیر قرار دهد، انجام نمایید. این بازی همچنین آب و هوا پویا، نورپردازی و محیط آکواریوم زیبا -از کوه به کلبه ها محاصره شده- رنگ زمینه قابل توجهی برای جنگ و خونریزی به دنبال دارد.

UI نیز تمیز و به خوبی طراحی شده است. Total War Three Kingdoms بازگشت به محدوده معمول پنجره های تعاملی است که جزئیات دقیق و آمار دیده شده در عناوین جنگ سالخوردگان قدیمی را نشان می دهد، اما اطلاعات را می توان به صورت پین شده و براحتی رها کرد، بنابراین شما در میدان جنگ نزاع ندارید.

گرافیک و موسیقی بازی Total War Three Kingdoms

گرافیک بازی پر جزئیات و با کیفیت می باشد و می تواند به خوبی بازیکنان را قانع نماید.

موسیقی بازی به خوبی حس حماسی بودن آن را منتقل کرده و صداگذاری ها به آن جذابیت خوبی افزوده است.

و در نهایت بازی Total War Three Kingdoms

بازی Total War Three Kingdoms در بین بازی های استراتژی جزو یکی از بهترین ها محسوب می شود. این یک داستان حماسی در خود جای داده و ریشه عمیق و قوی رابه بازیکنان منتقل می کند. تمامی دوستداران این سبک از بازی به خوبی می توانند از آن لذت ببرند. این بازی از هم اکنون بر روی pc قابل اجرا می باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Total War Three Kingdoms به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 3 =