بازی Ashen به سبک RPG در Aurora44 توسعه و در شرکت Annapurna Interactive بروی پلتفرم های pc و xbox1 منتشر خواهد شد. این بازی به کارگردانی Derek Bradley در محیطی فانتزی طراحی شده است.

نیم نگاهی به بازی Ashen

شما در یک زمین بی سر و صدا تنها و سرگردان هستید. تنها نور موجود، (از یک فانوس که در دستان شماست) نشات می گیرد. بازی Ashen زمین را زیر کوهی از خاکستر مدفون کرده است. بازی تماما در تاریکی جریان دارد و تنها بخش نیمه روشن داستان، زمان سپیده دم است. چراکه نبرد در سیاهی باعث هیجان و ترس بیشتر در بازیکن خواهد شد.

علاقه مندان به بازی های گروهی می توانند بازی Ashen را در دنیایی جهان باز تجربه کنند. بازیکنان باید یک مسیر را انتخاب کرده، و به کسانی که به اردوگاه خود اعتماد دارند ملحق شوند. بدین گونه می توانند در آتش به استراحت بپردازند تا شاید زنده بمانند. شما در بازی ممکن است تنها یک شانس داشته باشید.

بازیکنان در این مسیرهای غیر خطی، با مبارزات بسیار خطرناکی رو به رو خواهند شد. در این دنیایی که هیچ چیز ادامه پیدا نمی کند ایجاد روابط بین یکدیگر باعث دوام آن خواهد شد. در جهان Ashen، وجود گیاهان و موجودات عجیب نیز به چشم می خورد.

بازی Ashen
صحنه ای از مبارزه در بازی

افرادی که در بازی با آنها ملاقات می کنید، توانایی و مهارت های منحصر به فردی برای بقای خود دارند. شما باید تصمیم بگیرید که با آنها چگونه برخورد خواهید کنید. بازی هرگز یکسان نخواهد بود و جهانِ آن بدون شما (همانند دنیای واقعی ما) نیز از حرکت نمی ایستد. شما باید در یک مکان خاص با داستانی به انتخاب خود، بازی را شکل دهید. بعضی از با ارزش ترین اسلحه های موجود تیراندازی، در بازی Ashen دیده می شود.

شما در میان یک کوهستان احاطه شده اید. روبرویی با هر چیزی که ظاهرا بی اهمیت جلوه می نماید، توانایی وقوع یک فاجعه را دارد. غول های عظیم الجثه  که در گرسنگی و تنهایی به سر می برند، جزو خطراتِ موجود در تاریکی برای بازیکنان به حساب می آیند. بازی Ashen تا حدودی به بازی Superbrothers، (اما در یک محیط 3 بعدی با کیفیت بهتر) شباهت دارد.

تاریخ عرضه بازی Ashen

این بازی متفاوت را می توانید در نیمه دوم 2018 بر روی پلتفرم های pc و xbox1 تجربه کنید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی  Ashenبرای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان در قسمت پایین این مقاله به صورت دیدگاه قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =