بازی The Gardens Between در جهانی مرموز و زیبا، توسط شرکت The Voxel Agents طراحی و منتشر خواهد شد. این بازی ماجراجویانه به صورت انحصاری برای کنسول ps4 در دست ساخت است. در نگاه اول، این بازی از پازل های متنوعی تشکیل شده تا بازیکن با حل این معما ها، بتواند به جزایر متعددی سفر کند.

شرکت Voxels تا کنون بازی های جذاب و لذت بخشی را تولید کرده است. استودیوی Voxels در شهر ملبورن در سال 2009 توسط سیمون خوشنین، متی کلارک و تام کیلن تاسیس شد تا بتواند بازی هایی خلاقانه، برای بازیکنان به ارمغان بیاورد.

نیم نگاهی به بازی The Gardens Between

بازی Gardens Between The به سبک معما گونه طراحی شده است. داستان بازی به نوعی  سورئال روایت می گردد. این بازی مرموزانه، در جزایر فانتزی و زیبا به صورت اغراق آمیزی جریان خواهد داشت. این جهان زیبا، در محیطی 3 بعدی نشان داده می شود. این باغ های کم نظیر نماد دوستی و پایبندی می باشد.

برخلاف بازی های دیگر (که در آنها کاراکترها را هدایت می کنید)، در بازی The Gardens Between ،Time را کنترل خواهید کرد. شما می توانید در زمان، به عقب یا جلو حرکت نمایید تا اسرار موجود در باغ را کشف کنید. همچنین بارها و بارها زمان را به عقب یا جلو برده تا حلِ معمای آن مرحله را بدست آورید.

وجود اجسام موجود در بازی، بسیار جالب و خاطره انگیز است. این اجسام گاها بزرگتر از کاراکترهای اصلی بازی ساخته شده اند. که همین موضوع باعث جذابیت در گیم پلی بازی می شود. بازیکن پس از اتمام هر مرحله وارد جزیره جدیدی شده و با معماهای تازه تری رو به رو خواهد شد. هر کدام از این جزیره ها ویژگی خاص خود را دارند. به طور مثال: رنگ جزیره، نوع اجسام موجود و معماهای آن.

بازی The Gardens Between
Arina و Frendt در مسیر حل معما

Arina و Frendt دوستانی هستند که بازیکنان کنترل آنها را برعهده خواهند داشت. داستان بازی، دوستی بین این دو نوجوان را نشان می دهد و آنها باید روابط خود را همچنان حفظ کنند. این بازی، عنوانِ ساده ترین بازیِ عمیق را دریافت کرده و در چندین جشنواره مختلف مانند ACMI و BIC Fest و PAX East برگزیده شده است. همچنین بازی gardens between از موسیقی بسیار عمیقی برخوردار است. بنابراین توصیه خواهم کرد این بازی هیجان انگیز را برای بالا بردن تمرکزِ خود، تجربه کنید.

تاریخ عرضه بازی  The Gardens Between

بازی The Gardens Between را می توانید در نیمه پایانی 2018 بروی کنسول ps4 تجربه کنید.

لطفا نظرات خود را برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین همین مقاله، قرار دهید.

 

این مطلب در دسته پیش نمایش و با برچسب های . منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =