بازی The Last of Us 2 بعد از مدت ها انتظار برای اولین بار قسمت هایی از صحنه های گیم پلی خود را در E3 2018  برای بازیکنان به نمایش کشید. همانطور که می دانیم این بازی هیجان برانگیز، تنها بر روی کنسول ps4 و ps4 pro قابل اجرا می باشد. نسخه پیشین این بازی با گیم پلی و گرافیک زیبای خود توانست سیل عظیمی از طرفداران را به سوی خود بکشاند. هم اکنون باید شاهد بازی بی نظیریگری از استودیو Naughty Dog باشیم.

ps4      بازی The Last of Us 2


در ابتدا باید بگویم بازی The Last of Us 2 به عنوان یک فرنچایز به خوبی ادامه نسخه قبلی خود را دنبال می کند و تمامی اتفاقات به گذشته مرتبط خواهد شد. خشونت و صحنه های دلخراش از سوی کاراکتر الی بیشتر شده و تنها دلیل این موضوع شاید بالا رفتن سن او باشد. صحنه های ابتدایی تریلر در عکس شماره 1 به نمایش درآمده است.

بازی The Last of Us 2
عکس شماره 1: صحنه هایی از ابتدای تریلر بازی  The Last of Us 2

در ابتدای تریلر جدیدِ بازی The Last of Us 2 شاهد رشد و نوع تصمیم گیری کاراکتر الی در زندگی خویش بودیم. از همان ابتدا، صحنه ها نشان دهنده گرایش الی به سمت هم ج*ن*س گرایی  بود. سپس وارد گیم پلی بازی شدیم که بی شک جالبترین جزئیات در این قسمت نهفته شده است.

همانطور که پیشتر گفتم بازی با افزایش سن الی به سمت خشونت بیشتر هدایت می شود. الی، یکه و تنها به سمت ماجراجویی و نابودی دشمنان پیش می رود. با اینکه او دختری جوان است اما به دلیل سختی هایی که در مسیر زندگی با آنها مواجه شده با اقتدار و قدرت هرچه بیشتر برای زنده ماندن تلاش می کند.

با اینکه در تریلرهای گذشته کاراکتر جول، همراه و یاور الی بود اما در این ویدئو خبری از این شخصیت نیست. موارد خاصی از جمله صداگذاری صحنه ها به خوبی قرار گرفته و صدای شلیک گلوگه ها همانند بازی Uncharted طراحی شده است.

گیم پلی لذت بخش بازی The Last of Us 2 شامل تمامی حرکات، تراژدی های مسیر بازی، صدای نفس نفس زدن کاراکترها، نوع استفاده از سلاح ها و بسیاری از موارد دیگر می شود. در نسخه پیشین شاهد پنهان شدن الی در میان بوته ها و علفزارها بودیم. این در حالیست که هم اکنون قابلیت خزیدن به زیر ماشین نیز به این ویژگی ها افزوده شده است.

نورپردازی، بافت دقیق صحنه ها و طراحی سایه ها به زیبایی در این بازی دیده می شود. بدون اغراق The Last of Us 2 جز یکی از بهترین طراحی های گرافیکی بین دیگر بازی ها به حساب می آید.

صحنه های بازی به خوبی ترس و هیجان را به بازیکنان القا می کند. لحظه به لحظه، اتفاقات پیش بینی نشده خاصی توانایی بازیکنان را مورد آزمون قرار می دهد. همچنین طراحان شرایط بازی را طوری تنظیم کردند تا حس طبیعی بودن را به بازیکنان منتقل کنند. این صحنه ها شامل میزان تیرهای کاراکتر یا نابودی دشمنان (هنگامی که با چاقوی تیغه بلند به سر دشمن ضربه وارد می شود، سر به راحتی از بدن جدا نمی شود) می شود.

انتهای تریلر با یک صحنه امیدوار کننده در لبخند و نگاه الی به اتمام می رسد. ما امیدواریم به زودی اطلاعات بیشتری از این بازی به دست آوریم.

تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2

هم اکنون اطلاعات دقیقی در خصوص تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2 در دسترس نمی باشد. با ما در سایت crocogame همراه باشید تا از اتفاقات لحظه به لحظه این بازی مطلع شوید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی The Last of Us 2 برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی The Last of Us Remastered برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =