Days Gone بیشتر شبیه به کابوسی است که ترس شما را از آخرزمان بیشتر می کند. بالاخره پس از مدت ها بازیکنان قادر خواهند بود تا محصول انحصاری جدید Sony برای PS4 را بازی کنند. پلی استیشن اعلام کرد که این بازی در تاریخ 22 فوریه 2019 (3 اسفند 1397) منتشر خواهد شد. حال نگاهی به تریلر جدید بازی Days Gone می اندازیم.

دانسته هایی که از تریلر جدید بازی Days Gone می دانیم

 

Days Gone یک بازی جهان باز واقع در Pacific Northwest (ناحیه ای از آمریکا) می باشد. این بازی ماجراجویی، اکشن و ترسناک، شما را درون شخصیت دیکن سِنت جان (کاراکتر اصلی بازی) قرار می دهد. کسی که در دنیایی پر از هرج و مرج و بی قانونی به دنبال راهی برای زنده ماندن است. ما هنوز نمی دانیم آخرزمان بازی Days Gone چیست. فقط می دانیم که یک سری از اتفاقات بسیار ترسناک در آن رخ داده است. آدم های عجیب، انسان های زامبی مانند، حیوانات وحشی ای که بی ملاحظه حمله ور می شوند و تبهکاران، تنها گوشه ای از خطراتی است که دیکن در گذر از جاده ها و جنگل ها با آن ها رو به رو می شود.

در حالی که نکات بسیار زیادی هنوز ناشناخته مانده سونی بازی Days Gone را یک بازی داستان مدار (Story-Driven) معرفی می کند. در تریلر تاریخ انتشار این بازی جهان باز، ما شاهد اتفاقات جدیدی هستیم.

  • تهدید های حیوانی همانند شیرهای کوهی (گربه های وحشی)
  • افرادی که در کمین شما هستند. همانند Marauders که وسیله نقلیه ی قدیمی را آتش می زند تا شما را از روی موتورتان به پایین بکشد.
  • دشمن جدیدی با نام Rest In Peace (I.P اصطلاحی که برای مردگان استفاده می شود.)
  • همچنین کسانی که Freaks ها را عبادت می کنند و تمام کسانی که از این کار سر باز می زنند را از بین می برند.

Days Gone در اصل برای انتشار در سال 2018 ساخته شد. اما به ماه مارس سال 2019 رسید. انتظار داریم که اطلاعات بیشتر در مورد این بازی در کنفرانس مطبوعاتی E3 سونی در روز دوشنبه 11 ژوئن (21 خرداد) نشان داده شود.

رسانه کروکوگیم

شما می توانید کنفرانس مطبوعاتی سونی در E3 2018 را از طریق وب سایت و شبکه های مجازی کروکوگیم دنبال کنید و از پوشش کامل E3 2018 لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =