بازی BattleTech یک بازی ویدیویی به سبک استراتژی است. این بازی بر روی پلتفرم pc طراحی شده است. توسعه دهندگان برای ساخت این بازی هزینه، بسیار صرف کرده اند. در این بازی تکنفره، بازیکن می تواند به صورت آنلاین با دیگران به رقابت بپردازد. در طول مقاله با این بازی بیشتر آشنا خواهید شد.

سازندگان بازی BattleTech

بازی BattleTech توسط شرکت آمریکایی Harebrained Schemes و Paradox Interactive در حال توسعه و انتشار است. Jordan Weisman و Mike McCain کارگردان های این بازی هستند.

ساخت بازی از طریق جمع آوری بودجه از سال 2016 آغاز شده. لازم به ذکر است شرکت پارادوکس اینتراکتیو در این مورد به سازندگان بازی، کمک های بسیاری کرد.

بازی BattleTech از سال 1984 میلادی کار خود را با بازی‌های رومیزی و ویدیویی آغاز کرد. بازی های معروف این سری، MechWarrior می باشد. نسخه قبلی بازی BattleTech در سال 1994 برای سگا عرضه شد. البته نسخه جدید بازی BattleTech اولین اثر تاکتیکی رباتی، در طول 20 سال اخیر برای پلتفرم pc بوده است. BattleTech شدیدا از بازی Traveller برای طراحی خود الهام گرفته است.

نگاهی به بازی BattleTech

در این بازی، بازیکن نقش یک فرمانده مزدور را بر عهده دارد. این فرمانده، یک تیم از وسایل نقلیه قدرتمند به نام battlemech را هدایت می کند. در طول بازی انتخابِ زره، خلبان و اسلحه به اختیار بازیکن است. همچنین کنترل ماموریت ها در جنگ به دوش اوست. در دنیای BattleTech خانه های بسیاری در نقشه قرار دارد. هر بازیکن حق انتخاب یک یا چند خانه در این میدان جنگ دارد.

بازی در یک دنیای فانتزی جریان دارد. در این منطقه همه چیز بر اثر جنگ نابود شده است. BattleTech بازیکن را در دنیایی وسیع و تاریک قرار خواهد داد. اما بدانید این سرزمین نابود شده، بسیار ساده طراحی شده است.

بازی BattleTech
صحنه ای از بازی

به گفته توسعه دهندگان بازی BattleTech بسیار هیجان انگیز پیش می رود. این بازی نسبت به نسخه های قبلی خود از قوانین Board game استفاده نخواهد کرد. همچنین سازندگان، ربات ها را در اندازه بسیار بزرگ طراحی نکرده اند تا بازی واقعی به نظر رسد.

به گفته منتقدین: اطلاعات در مورد دوره ی تاریخ BattleTech، واقعا کم است. این موضوع، نقطه ضعف تکنولوژیکی در کل کره زمین است. زیرا مکانیک در این دوره از اهمیت بسیاری برخوردار است.

4 کاراکتر اصلی بازی Kamea Arana ،Farah Murad ،Darius Oliveira و Cuban نام دارند. هریک از این 4 نفر، فرماندهی بخشی از بر این لشگر بزرگ را بر عهده دارند. این شخصیت ها برای حفظ جان خود در میدان جنگ حضور نخواهند داشت و تنها کنترل شرایط را به عهده خواهند گرفت. بازیکنان در این بازی به نبرد می پردازند. زیرا خواهان تاج و تختِ از دست رفته خود می باشند. همچنین باید لشگر خود را ارتقا دهد.

بازی BattleTech شامل صحنه های سینمایی نیز می باشد. همچنین جالب است بدانید صداگذاری شخصیت ها توسط بازیگران مطرح انجام شده است. همین موضوع باعث هیجان بیشتر در طرفداران این بازی خواهد شد.

و در آخر، بازی BattleTech …

سازندگان بازی با ادغامِ سبک استراتژیک در کنار ربات ها و فرماندهی آنها به صورت آنلاین نتوانسته به خوبی توجه دیگران را جلب کند. به عقیده منتقدین این بازی کمی گیج کننده خواهد بود.

انتظار می رود بازی BattleTech در اردیبهشت 1397 بر روی پلتفرم pc عرضه شود.

لطفا نظرات خود را درباره بازی BattleTech برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشترک بگذارید.

 

این مطلب در دسته پیش نمایش و با برچسب های . منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =