بازی Code Vein توسط شرکت و استودیوِ Bandai Namco طراحی و منتشر خواهد شد. این بازی اکشن و نقش آفرین، بروی پلتفرم های pc ،xbox1 و ps4 اجرا خواهد شد. این بازی به کارگردانی Hiroshi Yoshimura (پنجاه ساله) در آوریل 2017 معرفی شد.

گیم پلی بازی Code Vein

بازی Code Vein براساس توانایی های فراطبیعی کاراکتر اصلی، طراحی شده است. این بازی از جمله بازی های آخرالزمانی به سبک خون آشام به حساب می آید. این بازیِ جهان باز، از منظر سوم شخص دنبال خواهد شد. لازم به ذکر است گیم پلی Code Vein از سری بازی های Dark Souls الهام گرفته شده است.

این بازی زمان آینده را -که فاجعه ای اسرار آمیز در آن اتفاق افتاده است- به ما نشان می دهد. جامعه ای که در نابودی کامل به سر می برد و تنها تعداد کمی از انسان ها برای بقای خود در این سرزمین در حال تلاش هستند. انسان هایی که با وجود داشتن خاطرات، برای زنده ماندن مجبور به خوردن خون هستند.

شما می توانید وارد بازی Code Vein شوید و در دنیایی شیطانی برای رفع گرسنگی خود، از خونِ دیگر موجودات تغذیه کنید. همه در منطقه ای رمز آلود و بدونِ هدف، به دنبال بقا هستند. بازیکنان می توانند تیمی تشکیل دهند و در این سفر طولانی به انتهای جهنم و فرار از کابوس زندگی خود، دست یابند.

بازی Code Vein
صحنه ای از مبارزه با دشمنان

محیط بازی Code Vein

محیط بازی به همراه صداهای موجود، (مثل چکیدن آب از دیواره ها) باعث می شود شما بیش از پیش در بازی غرق شوید. فضای بازی به صورت خیالی و غیر طبیعی طراحی شده است. بازیکن هنگام مبارزه، تنها دشمنان غیر انسانیِ عجیب و غریب را مشاهده می کند و تنوع در نوعِ دشمنان، باعث جذابیت گیم پلی در این بازی می شود.

شما در این بازی تجربه گشت و گذار در یک سیاه چال را لمس خواهید آورد. بازیکن علاوه بر ساخت شخصیت خود، شریک زندگیش را نیز، می تواند انتخاب کند. سلاح های مختلفی در بازی Code Vein برای بازیکنان طراحی شده که به وسیله آنها می توان با دشمنان به مبارزه پرداخت.

شما با انتخاب شریک خود می توانید سبک مبارزه و داستان بازی را تغییر دهید.

تاریخ عرضه بازی Code Vein

بازی هیجان انگیز Code Vein را می توانید در نیمه دوم 2018 بروی پلتفرم های pc، xbox1 و ps4 تجربه کنید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Code Vein برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در قسمت پایین همین مقاله قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =