بازی Darksiders 3 توسط کمپانی های Gunfire Games و THQ Nordic برای پلتفرم های xbox1، ps4 و pc ساخته شده است. بازی Darksiders 3 که در ادامه دو نسخه قبلی خود می باشد، داستان 4 سواره را با نام های جنگ (War)، مرگ (Death)، خشونت (Fury) و نزاع (Strife) را روایت می کند. در بازی های Darksiders 1 و 2 به دو شخصیت یعنی War و Death پرداخته شد. و حالا در بازی Darksiders 3 نوبت به Fury رسیده است تا وظیفه خود در این جهان هستی را انجام دهد.

“چهار سواره قدرتمند که وظیفه تعادل بخشیدن بین خوبی و شر را دارند.”

بازی Darksiders 3
(WAR) (DEATH) (FURY) (STRIFE)

بازی Darksiders 3 چیست

در بازی Darksiders 3 شما با شخصیتِ از قبل شناخته شده ی Fury بازی خواهید کرد. یک جادوگر قدرتمند پسا آخرزمانی که به خرابه ای به نام زمین فرستاده می شود. او باید به وسیله شلاق و جادوهای قدرتمند خود، تعادل را بین خوبی و بدی بازگرداند. پس، قابل حدس خواهد بود که او، با دشمنانی آغشته از خوبی و یا بدی مبارزه خواهد کرد.

دقیقا همانند نسخه های قبلی، بازیکنان با یک جهان آزاد روبه رو خواهند بود. آن ها می توانند در این جهان به گشت و گذاز بپردازند، معماهای بازی را حل کنند و به رازهای آن دست پیدا کنند. همچنین در کنار آن، داستان اصلی بازی Darksiders 3 را پیش برند.

خرید بازی Darksiders 2 Deathinitive Edition

خرید بازی Darksiders Warmastered Edition

داستان بازی Darksiders 3

تا کنون اطلاعات زیادی در مورد این بازی منتشر نشده است. ولی ما با توجه به دانسته های خود می دانیم که: Fury می بایست با هفت گناه مرگبار (که هر کدام نام یکی از دشمنان اوست) و خادمین خطرناک آن ها مبارزه کند. بنابراین می توانیم بگوییم در این بازی این هفت گناه، دشمنان اصلی ما هستند.

همچنین با توجه به تریلر می توان گفت تفاوت فضاهای مختلفی که در اطراف Fury وجود دارد بر گرفته از این هفت گناه مختلف است. اما ریشه و رفتار Fury همچنان پر از رمز و راز است.

گیم پلی بازی Darksiders 3

بازی Darksiders 3
تصویری از تریلر بازی Darksiders 3

همان طور که پیش تر گفته شد، Fury از یک شلاق افسانه ای به همراه جادو ها و قدرت های مخصوص خود استفاده می کند. او همچنین توانایی سفر در مکان (Teleport) و تغییر شکل اسلحه خود را دارد. این توانایی ها قطعا برای حل کردن پازل های سر راه او استفاده خواهد شد. همچنین ما بر این باوریم تمامی قدرت های Fury به صورت جداگانه قابل پیشرفت و بهبود سازی (level-up) خواهد بود. Fury که یک دختر می باشد، در مکان های مختلف همانند: مناطق جنگلی، تالارهای تودرتو و زیر زمین با دشمنان خود مبارزه خواهد کرد. همچنین از آن جایی که بازی Darksiders 3 در قالبی فانتزی طراحی شده، دارای صحنه های خشن نمی باشد. و احتمالاً نوجوانان بالای 15 سال اجازه انجام این بازی را دارند.

مورد قابل ذکر، سازندگان بازی Darksiders 3 هنوز دست به فرم اصلی این بازی نزده اند. با این تفاوت که شما می توانید از گرافیک و ساخت جدیدتر این نسخه برای پلتفرم های xbox1، ps4 و pc لذت بیشتری ببرید.

به گفته سازندگان، بازی Darksiders 3، برای پلتفرم های xbox1، ps4 و pc در سال 2018 به بازار عرضه خواهد شد.

 

خرید بازی Darksiders 3 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =