Days Gone یک بازی اکشن و ماجراجویانه است که توسط استودیو 25 ساله ی SIE Bend متعلق به بخش سرگرمی Sony طراحی شده است و توسط شرکت Sony منتشر خواهد شد. این بازی به صورت انحصاری برای ps4 عرضه می شود.

در جریان E3 2016 شرکت سونی، بازی Days Gone را برای عرضه در تاریخ 2018 رسما اعلام کرد. اما به دلایل نامشخصی تاریخ عرضه ی این بازی به تعویق افتاد.

گیم پلی بازی Days Gone

از تریلرهای منتشر شده دریافتم که بازی اکشن، ترسناک و ماجراجویانه در دنیای جهان باز جریان دارد. و دست بازیکن را در انتخاب نوع مبارزه، باز می گذارد. محدودیت های منابع که شامل کمبود بنزین یا سلاح است، باعث جذابیت گیم پلی بازی می شود. از نظر جوی بازی هم در طول روز و هم در طول شب و با آب و هواهای متفاوت جریان دارد.

جالب است بدانید، آب و هوا در رفتار دشمنان تاثیر می گذارد.

در بازی با تله های بی رحمانه ای مواجه می شویم که نحوه ی مقابله با اتفاقات، به عهده ی بازیکنان است.

بازی Days Gone
در حال فرار از دست زامبی های دونده

بهتر است بدانید زامبی ها می توانند به رفتار های تکرار شده ی شما عادت کرده و دیگر برایشان کارساز نباشد. بنابراین در انتخاب نحوه ی کشتن آنها باید دقت کنید. شما می توانید محیط های مختلفی را در بازی Days Gone مشاهده کنید که همین امر باعث جذابیت در گیم پلی بازی می شود.

داستان بازی Days Gone

منطقه ای را بیماری خاصی فرا گرفته و اکثر موجودات این ناحیه به زامبی تبدیل شده اند. شخصیتی که بازیکن در بازی کنترلش را بر عهده خواهید داشت، مردی موتور سوار است که برای حفظ جان خود مدام در فرار و نبرد است.

این مرد موتور سوار از خطرات بسیاری از جمله حملات حیواناتِ جهش یافته و انسان های زامبی نما -که بسیار سریع می دوند و به راحتی کشته نمی شوند- باید عبور کند.

بازی Days Gone
قهرمان بازی به همراه موتور همیشه همراهش

این بازی متفاوت تر از سایر بازی هایی که تا به حال در ژانر زامبی دیده اید ساخته شده است. در این شهر که انسانیت نابود شده، بازماندگان به یکدیگر رحم نمی کنند و بر سر بقا و زنده ماندن با یکدیگر در ستیز هستند.

بازماندگان با مسائلی همچون ناامیدی، جنون، خیانت، دوستی، برادری، پشیمانی، عشق و امید مواجه می شوند و به دنبال امید برای ادامه زندگی در تکاپو و تلاش هستند.

Jeff Ross کارگردان 53 ساله ی آمریکایی و John Garvin، نویسنده سری بازی های مشهور Uncharted و Syphon Filter سعی در خلق بازی بی نظیر دیگری به نام Days Gone دارند.

بازی با دید سوم شخص در سبک اکشن در دنیایی بی رحمانه روایت می شود.

تاریخ عرضه ی بازی Days Gone

بازی Days Gone بروی کنسول ps4 در سال 2019 منتشر خواهد شد.

لطفا نظرات خود را در مورد این بازی برای من و دوستانتان به شکل دیدگاه در پایین همین مقاله قرار دهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هشت =