بازی Detroit: Become Humanبه صورت انحصاری برای  کنسول ps4، در استودیو کوآنتیکQuantic  در حال ساخت است. بازی Detroit: Become Human توانسته توجه بازیکنان را به خوبی جلب کند زیرا به موضوعات بسیار مهم که شامل مقابله ماشین و انسان است می پردازد.

ژانر بازی Detroit: Become Human

وجود انسان های مصنوعی در بازی Detroit: Become Human باعث شده، یک بازی ویدئویی علمی- تخیلی به حساب آید. در واقع شما این بازی بلند پروازانه را از دید انسان های مصنوعی می بینید.

داستان بازی Detroit: Become Human

ماجراهایی که میان شخصیت های اصلی اتفاق می افتد بسیار جالب است. این  بازی را مطمئنا بار ها و بارها بازی خواهید کرد زیرا از جمله بازی هایی است که داستان آن شاخه به شاخه و عمیق روایت می شود.

در وبسایت رسمی پلی استیشن، تریلرهایی از شخصیت های اصلی بازی منتشر شده است. که کمک به ارتباط هرچه بیشتر با شخصیت ها می نماید. در اینجا چند نمونه از شخصیت های بازی را معرفی می کنم.

شخصیت های بازی Detroit: Become Human

کارا مدل AX400

مارکوس مدل RK200

کانر مدل RK800

تاد که به تازگی از شغلش اخراج شده صاحب ماشین کارا است و دختری به نام آلیس دارد. او وظیفه ی مراقبت از دخترش را به کارا محول کرده است. در پی اتفاقات ناگواری که رخ می دهد، آلیس و کارا احساس ناامنی در منزل می کنند. تاد که بیمار روانی است به کارا یا حتی دختر خودش، ممکن است آسیب برساند.

بازی Detroit: Become Human

کارا و آلیس از خانه فرار می کنند و به دنبال آزادی هستند غافل از اینکه با دنیای ترسناک بیرون مواجه می شوند. دنیایی مخروبه که خشونت شدیدا دیده می شود.

هرکدام از شخصیت ها داستان جداگانه ای دارند. در بازی Detroit: Become Human، این تصمیمات شما است که سرنوشت شخصیت ها و خط داستانی را رقم می زند. پس احتمالا نیاز باشد بازی را چند مرتبه به اتمام برسانید. این گونه شما به تمام حالات داستان، پی خواهید برد.

مشخصات فنی بازی Detroit: Become Human

بازی Detroit: Become Human روی ps4 با 30 فریم بر ثانیه و وضوح تصویر 1080 Ip اجرا می شود و از روشنایی حجمی (روشی است که اجازه می‌دهد به صحنه‌های رندر شده روشنایی اضافه کنید و نیاز به تلویزیون های HDRدارد) بهره می برد.

همچنین بر روی پلی استیشن 4 پرو، از30 فریم بر ثانیه به همراه وضوح تصویر 4k اجرا خواهد شد. از روشنایی حجمی بهره می برد و از تلویزیون های HDR نیز پشتیبانی می کند.

بازی Detroit: Become Human از فناوری Anti-Aliasing موقتی (Temporal Anti-Aliasing) بهره می‌برد که باعث ایجاد حالتی جذاب تر در بازی می شود.

از تکنیک Motion Blur برای حذف لرزش در صحنه هایی که با به حرکت درآمدن دوربین، تصویر تار می شود استفاده شده است.

بازی Detroit: Become Human از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و شرکت کوانتیک دریم با استفاده از تکنولوژی Icing Tool توانسته به یک الگوی جدید در نورپردازی بازی ها دست یابد. شرکت سازنده در نماهای بسته (Close-Up) به جای منابع نور منظم و عادی، منابع نور نزدیک را جایگزین کرده که باعث جذاب تر شدن بازی در بخش جلوه های بصری شده است.

تاریخ عرضه بازی Detroit: Become Human

سونی به طور رسمی تاریخ عرضه‌ی جدیدترین اثر دیوید کیج  _بازی Detroit: Become Human_ را مشخص کرده است. این بازی قرار است در روز ۴ خرداد ۱۳۹۷به صورت انحصاری روی Ps4 عرضه گردد. پروژه بازی Detroit: Become Human در سال 2012 به عنوان نسخه آزمایشی برای پلی استیشن 3 آغاز شد.

جالب است بدانید بازی  Detroit: Become Humanحدود 513 شخصیت متفاوت دارد.

تبدیل شدن به انسان از درون چشمان اندرویدها

این ماشین های انسان نما، (اندرویدها) درحال تکامل و کسب تجربه در بازی هستند. آنها به مرور زمان احساساتی را به دست می آورند که دیدن آن در یک انسان مصنوعی، بسی عجیب است.

به گفته دیوید کیج: بازی Detroit: Become Human از نظر گرافیکی، بزرگترین و زیباترین بازی آنها به حساب می آید. طوری که استودیوی کوآنتیک، تمام تلاش خود را برای بهره ی هرچه بیشتر از سخت افزار سونی به بوته آزمایش گذاشته است.

نظرات خود را در مورد بازی Detroit: Become Human برای دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =