بازی Dreams توسط تریلری در جشنواره 2017 The Game Awards معرفی شد. این بازی پازلی، به صورت انحصاری برای کنسول ps4 طراحی شده است. سازندگان، این بازی پر زرق و برق را در ژانر Sandbox خلق کرده اند. تمرکز داستانِ بازی، بر روی مردی به نام Art است. ما در این بازی به رویاهای Art وارد خواهیم شد. در ادامه با این بازی بیشتر آشنا خواهید شد.

ps4        بازی Dreams


سازندگان بازی Dreams

این بازی توسط استودیو انگلیسی Media Molecule و شرکت بزرگ Sony Interactive Entertainment در حال ساخت و توسعه می باشد. کارگردان های بازیDreams ، Mark Healey و Siobhan Reddy هستند. Siobhan Reddy خانمی 39 ساله و آفریقایی است که در ساخت این بازی نقش به سزایی داشته است.

نگاه کلی به بازی Dreams

این بازی در دنیایی کاملا فانتزی و به دور از واقعیت طراحی شده است. کاراکترهای موجود در بازی، Francis و Foxy نام دارند. Francis همیشه چکشی در دست دارد و Foxy نقش هدایت کننده در مسیر را بر َعهده خواهد داشت. البته به بازیکن اجازه ی هر آنچه را که می خواهد تصور کند، داده می شود. ابزارهای موجود در بازی برای گسترش سطح داستان  و گیم پلی طراحی شده اند.

بازی Dreams
صحنه ای از بازی

بازیکنان با افزایش امتیاز خود می توانند به شخصیت دیگران پی ببرند. سپس باید افرادی با هویت های مشابه را جستجو کنند. جالب اینکه، بازیکنان می توانند کنترل شخصیت ها را به دست بگیرند. همچنین با ایده های مختلف، اشیاء را به شکل مناسب تغییر دهند.

رویاهای موجود در بازی از طریق دروازه های مختلف به یکدیگر متصل خواهند شد. در این بازی با پازل های مختلفی رو به رو خواهید شد و از جمع آوری اشیا برای بهبود و تغییر جهان بازی، استفاده خواهید کرد. این اشیا به صورت از پیش ساخته شده در اختیارتان قرار خواهد گرفت. شما می توانید Level خود را به صورت آنلاین با دیگران به اشتراک بگذارید. تا بتوانید با همکاری بازیکنان دیگر، رویای خود را بسازید.

حرف آخر، بازی Dreams

این بازی به دلیل متفاوت بودن، در یک دنیای کاملا خیالی به وسیله صحنه های زیبا و موسیقی دلنشین می تواند برای بازیکنان جذاب و هیجان انگیز به نظر برسد.

تاریخ انتشار بازی Dreams

بازی Dreams قرار است در سال 2018 بر روی کنسول ps4 به بازار عرضه شود.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Dreams برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین این مقاله به اشترک بگذارید.

این مطلب در دسته پیش نمایش و با برچسب های . منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + چهارده =