در پاییز 2017 اولین تریلر از بازی Jurassic World Evolution به نمایش درآمد. نسخه ی پیشین این بازی به نام Jurassic Park، در 25 سال قبل برای کنسول سگا منتشر شده بود. و هم اکنون شرکت 24 ساله ی Frontier Developments بازی Jurassic World Evolution را برای پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1 عرضه خواهد کرد.

این بازی در استودیوهای LostWinds ،Planet Coaster،behind Elite Dangerous -که همگی متعلق به شرکت Frontier Developments هستند- ساخته می شود.

کمی درباره بازی Jurassic World Evolution

در این بازی مدیریت و ساخت جهان Jurassic  -به یکی از دوره‌های زمین‌شناسی در دوران میانه‌ زیستی-  بر عهده ی بازیکنان می باشد و همین امر باعث جذابیت گیم پلی بازی می شود.

بازی Jurassic World Evolution با گیم پلی سرگرم کننده و کیفیت هنری بی نظیر، همراه است.

بازی در جزایرافسانه ای Las Cinco Muertes جریان دارد و بازیکنان می توانند خود را در افسانه ی جدیدی که به دست خود ساخته اند، غرق کنند. باید در این جهان ناامن، امنیت را برای خود به ارمغان بیاورند.

بازیکنان بعد از ساخت جهان Jurassic مدیریت و مهندسی مرزها را به عنوان پادشاه قلمرو خود بر عهده دارند. هر انتخابی در بازی منجر به یک مسیر متفاوت می شود. برای یافتن حیات از چالش های بسیار زیادی باید عبور کنند.

این بازی هیجان انگیز، ماجراجویانه تر و وحشتناکتر از قبل به میدان آمده است. وجود دایناسورها باعث شده توجه علاقه مندان به بازی جلب شود. بازیکنان می توانند از طریق وسایل نقلیه، مانند هلی کوپتر و وسایل غواصی -که بازی در اختیار آن ها گذاشته است-  بازی را دنبال کنند.

بازی Jurassic World Evolution
حضور هلی کوپتر و دایناسورها در بازی

دایناسورهای موجود در بازی نسبت به جهانی که در اطراف آن ها ساخته اید فکر می کنند، احساس دارند و هوشمندانه واکنش نشان می دهند .

برای مقابله با چالش های موجود در زمین یا هوا ابزارهایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که کنترل شرایط را در دست گیرید.

Michael Edward Brooks کارگردان 47 ساله ی انگلیسی و Derek Connolly نویسنده ی توانا در ساخت بازی Jurassic World Evolution تلاش های بسیاری کرده اند تا این بازی مهیج تر از پیش به خانه های شما بیاید.

تاریخ عرضه ی بازی Jurassic World Evolution

بازی در 6 تیر1397 برای پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1 عرضه خواهد شد.

لطفا نظرات خود را در مورد این بازی برای من و دوستانتان به شکل دیدگاه در پایین همین مقاله قرار دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 3 =