بازی Left Alive در نمایشگاه توکیو گیم شو 2017 TGS بر روی پلتفرم های pc و ps4 معرفی شد. این بازی رباتی اکشن، به سبک تیر اندازی در حال توسعه می باشد. Left Alive یادآور بازی Armored Core است.

pc         ps4           بازی Left Alive


سازندگان بازی Left Alive

بازی Left Alive توسط شرکت ژاپنی Square Enix در حال ساخت و انتشار است. برای ایجادِ این بازی با ارزش در یک دنیای تاریک، گروهی از سازندگانِ مشهور گرد هم جمع شده اند تا بازی Left Alive را به بهترین شکل خلق کنند.

Shinji Hashimoto تهیه کننده بازی Left Alive می باشد و مجموعه Front Mission را نیز به عهده داشته است. Toshifumi Nabeshima کارگردان و Yoji Shinkawa کارگردان هنری بازی Left Alive هستند. یوجی شینکاوا کارگردانِ سری بازی های متال گیر نیز بوده است. همین موضوع باعث شده تا توقع بازیکنان از بازی Left Alive بالا رود.

یوجی شینکاوا کارگردان هنری بازی Left Alive ، سابقه کارگردانی در کنار هیدئو کوجیما برای بازی Metal Gear را در کارنامه خود دارد.

گیم پلی بازی Left Alive

از تریلر کوتاهی که از این بازی منتشر شد، متاسفانه اطلاعات کمی به دست آمد. اما مشخص است بازی اکشن و سوم شخص تیر انداز خواهد بود. بازی از 3 کاراکتر اصلی (که در تریلر مشاهده کردیم) تشکیل شده است. مکزیکی ها توسط هلیکوپتر نظامی به یک منطقه جنگی منتقل می شوند و برای زنده ماندن مبارزه خواهند کرد. این بازی جهان باز نبوده و قسمت به قسمت جلو می رود. هر مرحله را می توانید بارها، به انواع مختلف تجربه نمایید.

هدف اصلی بازی زنده ماندن است.

داستان بازی در دنیای Front Mission

بازی Left Alive در دنیای Front Mission –ربات ها- در روسیه اتفاق می افتد. جنگ بزرگی در این شهر به وقوع می پیوندد. کاراکترهای بازی علاوه بر تیراندازی، از مسیرهای پر از تله نیز باید عبور کنند. با اینکه داستان بازی خطی بوده، ولی سرنوشت کاراکترها  به انتخاب های شما بستگی دارد.

بازی Left Alive
محیط بازی

بازی، گزینه های بسیاری برای مبارزه بازیکنان قرار می دهد. شما در مسیر با منابع مختلفی که به دست می آورید برای دشمن تله می گذارید. ربات های دشمن، Wanzer نام دارند. همچنین می توانید ربات ها را دزدیده و از آنها بر علیه خودشان استفاده کنید.

انتظار برای بازی Left Alive

این بازی با مشورت هیدئو کوجیما طراحی شد و تقریبا ساخت بازی رو به اتمام است. از همین رو انتظار می رود بازی، توقعات بازیکنان را برآورده سازد. بازی Left Alive در سال 2018 بر روی پلتفرم های pc و ps4 منتشر خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Left Alive برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + سیزده =