شرکت بسیار مشهور ژاپنی Capcom با همکاری کارگردان و تهیه کننده معروف -Koji Oda و Kazuhiro suchiya- بازی ویدیوی Mega Man 11 را برای پلتفرم های pc ،nintendo switch ،ps4 و xbox 1 طراحی کرده اند.

گیم پلی بازی Mega Man 11

از تریلرهای منتشر شده از بازی Mega Man 11 دریافتم که این بازی همچنان مانند نسخه های پیشین خود، دو بعدی بوده و سبک و سیاق خود را حفظ کرده است. Mega Man 11 ظاهر مدرن تری نسبت به ده نسخه ی پیشین خود دارد.

این بازی اختیار انتخاب درجه سختی را نیز به خود بازیکنان می دهد و شما می توانید میزان دشواری را به انتخاب خود در بازی Mega Man 11 تجربه کنید.

Koji Oda کارگردان موفق ژاپنی، بازی Mega Man 11 را به صورتی طراحی کرده است که کاراکتر Mega Man هنگام به دست آوردن سلاح جدید، ظاهرش به طور کلی تغییر می کند. در واقع همین اتفاق باعث تنوع در گیم پلی بازی می شود.

Koji Oda کارگردان ژاپنی

Kazuhiro Tsuchiya و Koji Oda اهداف خاصی از تولید بازی -با شروع تولد دوباره در مورد این کاراکتر- را عنوان کرده اند. Yuji Ishihara مرد 74 ساله ی ژاپنی و طراح هنری بازی Mega Man 11، اتمام سری جدید بازی Mega Man 11 را رسما اعلام کرده.

سری بازی های Mga Man در طول 7 سال، مهمان کنسول های خانگی شما می باشد.

در این بازی دو بعدی، پریدن از روی سنگ ها و مبارزه با دشمنان را مشاهده خواهیم کرد. این نشان می دهد بازی Mega Man 11 با وجود سادگی هایی که در طراحی دارد، می تواند ساعت ها بازیکنان را درگیر خود کند.

طراحان بازی Mega Man 11 سعی در حفظ سبک کلاسیک آن داشته اند.

بازی 30 ساله ی Mega Man 11

به مناسبت 30 سالگی شخصیت Mega Man، طراحی جدیدی در این نسخه به عنوان Blue Bomber دیده می شود. بازی Mega Man 11 به صورت تک نفره و اکشن است. شرکت Capcom که بازی هایی مثل: Dead Rising ،Devil May Cry را منتشر کرده، از نسخه ی 11 مجموعه بازی Mega Man رسما رونمایی کرده است.

تاریخ عرضه ی بازی Mega Man 11

بازی پر طرفدار Mega Man 11 تابستان سال ۲۰۱۸ بر روی پلتفرم های Pc،Nintendo  Switch، Ps4 و Xbox 1 منتشر خواهد شد.

نظرات خود را در مورد بازی Mega Man 11 برای من و دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 13 =