بازی Metro Exodus، در استودیو ی 13 ساله ی اکراینی 4A Games-بازی metro last light وmetro 2033 نیز در این استودیو ساخته شده- در حال ساخت است. این بازی ویدیویی برای پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1 منتشر می شود. بازی Metro Exodus برای اولین بار در نمایشگاه E3 2017 به نمایش درآمد.

بازی Metro Exodus نسبت به metro last light و metro 2033 گسترش چشم گیری داشته است و در آپدیت اسلحه ها پیشرفته تر دیده خواهد شد.

گیم پلی بازی Metro Exodus

سازندگان بازی سعی در جذابیت هرچه بیشتر بازی دارند. Metro Exodus با چالش ها و ماجراهای جذابی که در بر دارد تجربه های بسیار جالب و جدید را به ارمغان می آورد. از همین رو انتظار می رود که بازیکنان را شدیدا جذب خود کند.

داستان بازی Metro Exodus

بازی Metro Exodus در قرن چهارم و پس از جنگی هسته ای، -که زمین را ویران کرده- رخ می دهد. چندین هزار بازمانده در شهر مسکو زیر آوار و تونل های مترو، گیر کرده اند. در بازی وجود جانوران ترسناک و جهش یافته به وفور دیده می شود.

بیشتر داستان بازی، بر روی  زمین اتفاق می افتد. وجود مواد رادیو اکتیو و هوای سمی باعث می شود مدت زیادی را روی زمین  تاب نیاورید. نکته مهم، شما در بازی Metro Exodus باید منابع خود را مدیریت کنید. زیرا همواره با کمبود خشاب و امکانات مواجه می شوید. ساعتی در بازی وجود دارد که اکسیژن باقی مانده شما را اعلام می کند.

بازی Metro Exodus جهان باز نیست. این بدان معناست پس از اتمام هر مرحله، به بخش پیشتر باز نخواهید گشت. در بازی، ماموریت های زیادی وجود دارد. به دلیل بزرگ بودن محیط بازی، وسایل نقلیه در اختیار بازیکنان قرار می گیرد.

بازیکنان باید در این سفر باورنکردنی از مترو فرار کنند و در جستجوی یک زندگی جدید در شرق باشند. بازی Metro Exodus در عمق زمستان هسته ای و در بیابان های روسیه رخ می دهد. در بازی صحنه های غمگین بسیاری دیده می شود زیرا دوستان شما، در همه ی مراحل نمی توانند شما را همراهی کنند.

هنگام اتمام هر ماموریت با قطاری که در تمام مراحل بازی وجود دارد، همراه می شوید.

موسیقی بازی Metro Exodus

شرکت آلمانی دیپ سیلور (Deep Silver) که از 16 سال پیش در ساخت بازی های Saints Row، THQ’s موفق بوده، نسخه میکس شده موسیقی In The House In A Heartbeat اثر جان مورفی (John Murphy) –بریتانیایی- را در تریلر بازی Metro: Exodus منتشر کرده است. استودیو Feel For Music و 4A Games در ساخت موسیقی بازی همکاری داشته اند.

ژانر بازی

بازی Metro Exodus، اکشن  و از دید اول شخص است. بازی Metro از رمان های مترو 2035 و مترو 2033 نوشته ی Dmitry A. Glukhovsky، اقتباس گرفته شده است.

تاریخ عرضه ی بازی

بازی Metro Exodus در پاییز 2018 برای پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1 منتشر می شود.

نظرات خود را در مورد بازی Metro Exodus برای دوستانتان به شکل دیدگاه در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =