بازی Praey For The Gods محصولی از استودیو 3 نفره و کوچک No Matter می باشد. این بازی در ابتدا قرار بود برای pc (کامپیوترهای خانگی) منتشر شود. اما با توجه به کمک هواداران این بازی و کمک های مالیشان، پروژه برای کنسول های xbox1 و ps4 نیز کلید خورد.

“Shadow of the Colossus شروع مسیر بازی های معنا گرا”

بازی Praey For The Gods یک بازی اکشن – ماجراجویی و نقش آفرینی است. این بازی الهامی از Shadow of the Colossus می باشد. این بازی شما را در جزیره ای، با زمستانی سخت قرار می دهد تا برای پاسخ سوال هایتان با غول های عظیم الجسه روبه رو شوید.

بازی Praey For The Gods

موارد قابل ذکر در بازی

  • جنگ های سخت با غول هایی که می توانید از آن ها بالا بروید.
  • جهان گسترده، یخ زده و مرموز با زمین های پوشیده از برف.
  • تلاش شدید برای بقا.
  • کاوش معابد مرموز که حاوی اسرار و گنجینه های زیادی می باشد.
  • وجود آب و هوای پویا و گردش روز و شب.
  • بازی غیر خطی که خود انتخاب می کنید با چه کسی و چگونه مبارزه کنید.
  • استفاده از اسلحه ها و تجهیزات غول هایی که از بین برده اید و در پیِ آن، قوی تر کردن خودتان.
  • امتیاز بالای موسیقی منحصر به فرد آن.

داستان بازی Praey For The Gods

بازی Praey For The Gods

در بازی Praey For The Gods شما با قهرمانی بازی خواهید کرد که به مرزهای جهانی در حال نابودی فرستاده شده تا علت زمستان تمام نشدنی در آن را پیدا کند. شما در ابتدا می بایست با همان امکانات اولیه ی خود، با خطرات بسیار زیادی دست و پنجه نرم کنید. تا به جواب سوالاتی برسید، که حتی خدایان هم نمی توانند به آن ها جواب دهند.

فرضیه و داستان بازی ظاهراً ساده و اندکی مبهم است. در عین حال وقتی وارد آن می شوید باعث ایجاد جرقه هایی در ذهن شما می شود.

این خدایان چه کسانی هستند؟ چرا آن ها؟ آیا من کار درستی را انجام می دهم؟

این ها کوچک ترین سوالاتی است که در ذهن شما ایجاد می شود. این در حالی است که شما فقط تعداد انگشت شماری از اطلاعات را در اختیار دارید.

گیم پلی بازی Praey For The Gods

بازی Praey For The Gods

بازی Praey For The Gods شما را در زمستانی سخت -داخل یک جزیره- رها می کند. جزیره ای با صخره های شیب دار، کوه های بلند و جنگل های متراکم که با برفی ضخیم پوشیده شده اند. بدون آنکه بدانید، غول هایی انتظار شما را می کشند. شما ابزارهایی در اختیار دارید که می بایست نحوه استفاده از آن ها را در چرخه شب و روز فرا گیرید.

جنبه دیگر بازی Praey For The Gods

یکی دیگر از جنبه های بازی خستگی شما به هنگام دویدن و یا بالا رفتن از کوه ها است. این سیستم به نوبه خود تحت تاثیر آب و هوا نیز قرار می گیرد و می تواند فرآیند خستگی شما را سرعت بخشد. به عنوان مثال پیاده روی در ارتفاعات با ارتفاع زیاد برف می تواند شما را به سرعت از بین ببرد. برای استراحت شما نیاز به غذا یا آتش خواهید داشت که می توانید آن را در طول مسیر و یا در غار ها پیدا کنید. از همین رو شما ارتباط عمیقی با گیم پلی بازیPraey For The Gods برقرار خواهید کرد.

همچنین در بازی Praey For The Gods راه های مختلفی برای عبور از موانع وجود دارد. به طور مثال، شما برای عبور از کوه ها و یا دره ها می توانید از مسیر های راحت تر و با صرف زمان بیشتر عبور کنید. یا استفاده از ابزارهایی که در اختیار دارید می توانید مسیرهای سخت تر با زمان کمتر را انتخاب کنید.

بازی Praey For The Gods

و در آخر؛ بازی Praey For The Gods تمام ارکان مورد نیاز برای پدید آوردن یک بازی هندسی دوست داشتنی را در خود جای داده است (از موسیقی منحصر به فرد تا گیم پلی مناسب). اگر شما از علاقه مندان بازیShadow of the Colossus بوده اید -و یا حتی تجربه بازی کردن آن را از دست داده اید- و یا از علاقه مندان به این سبک از بازی های معناگرا هستید،  حتماً امسال اخبار بازی ها را دنبال کنید و این تجربه جالب را از دست ندهید.

بازی Praey For The Gods در تاریخ نامعلومی در سال 2018 بر روی پلتفرم های xbox1، ps4 و pc به بازار بازی های ویدیویی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 7 =