بازی Red Dead Redemption 2 محصولی از کمپانی Rockstar است. این بازی در ادامه نسخه قبلی خود -که در سال 2010 برای کنسول های PS3 و xbox 360 به انتشار رسید- ساخته خواهد شد. بازی Red Dead Redemption 2 یک بازی سوم شخص و جهان باز در سبک تیراندازی و ماجراجویی است. بازی Red Dead Redemption 2 در سال جاری میلادی (2018) برای کنسول های ps4، xbox1 و pc در بازار بازی های ویدیویی عرضه می شود.

 

کمپانی Rockstar در ازای تاخیر یک ساله خود برای بازی Red Dead Redemption 2، قول یک بازی منحصر به فرد را به طرفداران خود داد. کمپانی سازنده چندی پیش تریلر دوم بازی Red Dead Redemption 2 را در اختیار عموم قرار داد که ما در این مقاله به برداشت های خود پیرامون آن این بازی می پردازیم.

قطعیت یک پیش درآمد در بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2

یکی از زیباترین نکات نسخه قبلی بازی، سرود یک مرثیه بر مزار غرب وحشی بود. با به وجود آمدن ماشین آلات در ورای انقلاب صنعتی،  نوعی از زندگی در آستانه نابودی قرار گرفت. این دلیلی است که بازی Red Dead Redemption 2 پیش در آمدی برای بازی قبلی خود خواهد بود. زمانی که غرب وحشی پر از گاوچران های مختلف بود. برخی از منابع آگاه عنوان می کنند، بازی Red Dead Redemption 2 برای سال 1906 خواهد بود. یعنی دقیقا 5 سال قبل از داستان بازی قبلی خود که در سال 1911 اتفاق افتاد.

آرتور مورگان در بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2

تا جایی که ما می دانیم، بازیکنان با کاراکتر آرتور مورگان بازی خواهند کرد. آرتور، یک گاوچران کلاه بردار، عضو گروه Van der linde است. در واقع این گروه همان گروهی است که جان مارستون (John Marston) در آن حضور داشت. بر اساس گفته شرکت راک استار، بازیکنان به همراه این گنگ در قلب غرب وحشی آمریکا، برای زنده ماندن دست به دزدی، جنگ و ایجاد رعب و وحشت خواهند زد.

خوب، داچ، زشت

بازی Red Dead Redemption 2

گنگ Van der linde را بدون رئیس خود، یعنی داچ نمی توان تصور کرد. داچ کسی است که در انتهای تریلر بازی دیده می شود. گمانه می رود، این بازی یک پیش درآمد بر داستان بازی قبلی خود باشد. از آن جایی که داچ در بازی قبلی نیز حضور داشت، می توان فهمید که او در انتهای این بازی نخواهد مُرد. پس می توان این اتفاق را یک اسپویل (لو رفتن داستان) در نظر گرفت.

سرقت های گروهی در بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2

اگر تیکه هایی از تریلر را کنار هم بگذاریم، خواهیم دید که آن ها به قطار حمله کرده، از آن دزدی می کنند، یا وارد ساختمانی می شوند و چند لحظه بعد، زمانی که ساختمان در حال آتش گرفتن است، آن را ترک می کنند. پس ممکن است بازی Red Dead Redemption 2 حالت هایی از بازی GTA-V را داشته باشد. اگر این موضوع صدق کند، ممکن است شاهد بازی با چند کاراکتر مختلف موازی نیز، باشیم. همچنین راک استار برنامه بزرگی برای قسمت آنلاین این بازی دارد. این قسمت که در انتهای بخش خطی و داستانی شروع خواهد شد، الهام گرفته از بازی GTA- در غرب وحشی خواهد بود.

این اتفاق می تواند طرفداران این بازی را در ps4, xbox1 و pc بسیار خوشحال کرده و جیب راک استار را پر پول تر کند. معامله ای دو سر برد برای هر دو.

جهانی بزرگتر از قبل

بازی Red Dead Redemption 2

“قانون گذاران سه ایالت مختلف دنبال ما می گردن.”

این جمله ای است که آرتور به زبان می آورد. یا در جایی دیگر از تریلر می گوید می گوید:

“اون ها از غرب و از پشت کوه ها به سمت ما میان و دنبالمون می گردن.”

این ثابت می کند بازی Red Dead Redemption 2 دارای نقشه ای بسیار بزرگ خواهد بود. اما آیا بازی Red Dead Redemption 2 می تواند سه ایالت آمریکا را در خود جای دهد؟ باید منتظر باشیم و ببینیم.

موجودات جدید در بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2

هر کسی Red Dead Redemption را بازی کرده باشد، داستان خرسی را به یاد دارد که از نا کجا، ظاهر شده و او را کشته است. اما خبر بد این است که سازندگان بازی Red Dead Redemption 2 به وضوح خبر از حضور دوباره این جانداران داده اند. همچنین درکنار آن ها موجودات خطرناکتر دیگری همانند تمساح نیز حضور خواهند داشت. این بدان معناست که در این بازی، خطر مورد حمله قرار گرفتن توسط حیوانات در کنار آب نیز به شدت احساس می شود. به هر حال باید قبول کرد رفتار حیوانات قابل پیش بینی نخواهد بود.

پایان انتظار برای تیروکمان در بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2

طرفداران سری بازی های Red dead همواره درخواست ساخت تیروکمان را به سازندگان بازی می دادند که در نهایت، این آخرین انتظار آن ها خواهد بود. این اتفاق مثل روز، روشن است. زیرا در بخشی از تریلر دیدیم که آرتور در حال تیر اندازی به سمت یک گوزن بود. این می تواند امکانات زیادی را وارد بازی کند. همانند بهبود یافتن شکار کردن در بازی و استفاده از آن برای بی صدا کشتن دشمنان.

استفاده هم زمان از دو پیستول

بازی Red Dead Redemption 2

و در نهایت شاید شما بتوانید از دو هفت تیر به طور همزمان استفاده کنید. بیایید امیدوار باشیم تا این اتفاق در بازی Red Dead Redemption 2 امکان پذیر باشد. در غیر این صورت شاهد درگیری های کوتاه مدت تری خواهیم بود.

 

این بازی در تاریخ 26 اکتبر 2018 (4 آبان ماه 1397) برای کنسول های xbox1, ps4 و pc در بازار بازی های ویدیویی عرضه خواهد شد.

خرید بازی Red Dead Redemption 2 برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + شش =