چه کسی دوست ندارد تا فرمانروای ارتشی از دزدان دریایی باشد؟ شرکت یوبی سافت که متوجه علاقه بازیکنان به این مدل از بازی ها در بازی Assassin’s Creed: Black Flag شده بود، تصمیم به ساخت بازی Skull & Bones گرفت. بازی Skull & Bones که بر روی پلتفرم های xbox1، ps4 و pc عرضه خواهد شد، زندگی یک دزد دریایی را با بیشترین جزییات ممکن به تصویر خواهد کشید.

“Sea of Thieves در انتظار رغیبی قدرتمند”

بازی Skull & Bones در دریاهای آنلاین

بازی Skull & Bones
صحنه های از تریلر بازی Skull & Bones

بازی Skull & Bones بدست شرکت یوبی سافت در سنگاپور ساخته شده است. تمرکز سازندگان این بازی بر روی جنگ های دریایی است. بازی Skull & Bones همچنین دقت بسیار زیادی به جزییات کشتی ها و ساختار یک جنگ واقعی داشته است. بنا به گفته سازندگان، بازی Skull & Bones یک بازی تماماً آنلاین می باشد که شما تجربه مبارزه در کنار دوستانتان را خواهید داشت.

زندگی یک دزد دریایی

بازی Skull & Bones
صحنه های از تریلر بازی Skull & Bones

بازی Skull & Bones زیبایی های زندگی یک دزد دریایی را به رخ می کشد. حرکت طبیعی خدمه در اطراف کشتی، بررسی اطراف و موقعیت کشتی به صورت مرتب از برج دیدبانی کشتی و بررسی موقعیت های مکانی میدان های نبرد، از کم ترین کارهایست که شما در این بازی قادر به انجام آن خواهید بود.

نگاهی به گیم پلی بازی Skull & Bones

بازی Skull & Bones
صحنه های از تریلر بازی Skull & Bones

بازی Skull & Bones یک بازی سوم شخص می باشد. شما در این بازی کنترل کاپیتان دزدهای دریایی را در دست خواهید داشت. شما می توانید انواع تغییرات ظاهری را در این کاپیتان ایجاد کنید. همچنین قادر خواهید بود تا دستورات مورد نظر خود را به تک تک خدمه خود در کشتی ابلاغ و قوانین خود را در دریاها وضع کنید.

شما در بازی Skull & Bones می توانید به تنهایی وارد جنگ شوید و یا به همراه دوستان خود تیم هایی (تا حداکثر 5 نفره) تشکیل دهید و به مبارزه بپردازید. در صورت پیروزی در این جنگ ها، شما به لول بالاتر و همچنین منابع مورد نیاز برای قدرتمند تر کردن کشتی و اسلحه های خود دست پیدا خواهید کرد.

بازی Skull & Bones که بر روی پلتفرم های  xbox1، ps4 و pc، ساخته خواهد شد یک بازی با درگیری های ساده نخواهد بود. جهت وزش باد، زاویه بین کشتی شما و دشمنتان، جهت و قدرت امواج دریایی و همچنین در نظر داشتن طوفان هایی که ممکن است اتفاق بیفتد، از کمترین کارهایست که شما برای نجات جان خود و خدمه تان باید انجام دهید.

در حالت چند نفره بازی Skull & Bones گنج های زیادی انتظار شما را می کشند. در این مود از بازی که دو دسته از دزدان برای بدست آوردن این گنج با هم به مبارزه می پردازند، هر تیمی که امتیازات بیشتری را در کل بتواند جمع کند صاحب این گنج خواهد شد.

بازی Skull & Bones
صحنه های از تریلر بازی Skull & Bones

ما همچنین انتظار داریم این بازی حالت ها و امکانات جدید و بیشتری را در اختیار بازیکنان خود قرار دهد که در آینده نزدیک و بعد از انتشار آن ها در اختیار شما قرار خواهیم داد.

اگر شما تجربه کشتیرانی و دریا نوردی را در عنوان قبلی یوبی سافت (Assassin’s Creed: Black Flag) را از دست داده اید، این بهترین زمان برای این تجربه خواهد بود. یوبی سافت که هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی را معین نکرده اعلام کرده است: بازی Skull & Bones در پاییز امسال بر روی پلتفرم های xbox1، ps4 و pc در بازار بازی های ویدویی عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =