بازی State of Decay 2  در استودیو Undead Labs برای پلتفرم های  Pc و Xbox 1 در حال ساخت است. در پیش نمایش بازی State of Decay 2  به بررسی این بازی می پردازم.

بازی State of Decay در سال 2013 منتشر شد و سازندگان پس از آن، نسخه ی  دوم یعنی State of Decay 2 را معرفی کردند.

ژانر بازی

بازی State of Decay 2 حالت (Co-Op) _ برای طرفداران بازی های گروهی _ نیز در نظر گرفته، که 4 بازیکن می توانند به صورت هم زمان به بازی بپردازند. نکته قابل ذکر اینکه، بازیکن در این بازی از چشم انداز سوم شخص ایفای نقش خواهد کرد.

گیم پلی و داستان بازی State of Decay 2

این بازی زامبی محور، در سبک اکشن و ترسناک طراحی شده و دنیایی را نشان  می دهد که سراسر آن را، زامبی ها فرا گرفته اند. حتی پلیس ها نمی توانند زامبی ها را متوقف کنند و انسانیت نزدیک به انقراض است و هرکدام برای بقای خود در حال تلاش هستند. در واقع جمع آوری بازماندگان و ساختن یک جامعه، هدف بازیکنان است.

بازی State of Decay 2

 

چوب بیسبال، چاقو، نارنجک، مسلسل و اره برقی، سلاح های موجود در بازی هستند که بازیکنان به صورت تن به تن از آنها برای کشتن زامبی ها می توانند استفاده کنند. بازیکنان هنگام بازی می توانند محیطی همانند درمانگاه را بسازند تا از آنجا برای خود دارو تهیه کنند.

سازندگان اعلام کرده اند که نقشه و محیط پروژه State of Decay 2  نسبت به نسخه قبلی State of Decay، گسترده تر طراحی شده است.

بازی  State of Decay 2برای بازیکن، پناهگاه هایی را در دسترس قرار می دهد که برای محافظت از آن ها استفاده می شود، در این پناهگاه ها می توان برای نابودی زامبی ها برنامه ریزی کرد. لازم به ذکر است این بازی در شب اتفاق می افتد.

این بازی امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید به وسیله ی آنها و با انتخاب درست در بازی پیشرفت کنید، شخصیت های بازی را توسعه دهید و منابع را مدیریت کنید تا به عنوان یک گروه در این جهان زامبی، زنده بمانید.

در برخی از صحنه ها خون ریزی های شدیدی اتفاق می افتد و بدن زامبی ها تکه تکه می شود. بازیکن برای کشتن زامبی ها باید از فاصله نزدیک  به سر آنها شلیک کند واین باعث تصاویر خشن و خون آلود می شود. در بازی State of Decay 2 شاهد فحاشی و الفاظ رکیک بین کاراکترها نیز هستیم.

بنیاد ESRB

بازی State of Decay 2 توسط  بنیاد ESRB درجه بندی سنی شد و رتبه ی M را گرفت این یعنی بازی مناسب برای افراد بزرگسال طراحی شده است.

تاریخ عرضه بازی  State of Decay 2

بازی State of Decay 2 برای کنسول های Pc، Xbox1 طراحی شده و از سیستم کراس پلتفرم (Cross-platform) نیز پشتیبانی می‌کند و بازی در تاریخ ۲۸ اردیبهشت 97 عرضه خواهد شد.

بازی در سال 2013 انحصاراً برای Xbox 360 عرضه شد و پس از آن در سال های بعد ورژن های Xbox One, Microsoft Windows  آن نیز ارائه گردید.

بازی State of Decay 2 اولین بار در نمایشگاه E3 2016 معرفی شد و اکنون از پیش نمایش بازی State of  Decay 2 متوجه شدم که بازی از رزولوشن 4k و قابلیت HDR پشتیبانی می کند. این موارد باعث می شود که دنیای بازی واقع گرایانه تر از قبل نشان داده شود.

بازی  State of Decay 2یک عنوان Play Anywhere برای Xbox One و Windows 10 می‌باشد. به این معنا که خرید آن بر روی هر یک از پلتفرم های مذکور، امکان دسترسی به این بازی را بر روی پلتفرم دیگر نیز فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + بیست =