بازی Steel Rats توسط استودیو و شرکت لهستانیِ Tate Multimedia، بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 طراحی و منتشر خواهد شد. این بازی، نوعی موتور سوارانِ مبارز را در فضایی کاملا کلاسیک در دهه 50 به تصویر می کشد. تلفیقِ فضای قدیمی در کنار اجسام  پیشرفته، باعث جذابیتِ دو چندان در آن شده است.

pc       ps4      xbox1      بازی Steel Rats


نیم نگاهی به بازی Steel Rats

بازی Steel Rats در سبک 2.5 بعدی به صورت نوآورانه ای طراحی شده است. بازیکن در این بازیِ هیجان انگیز، کنترل موتور سوار را برعهده خواهد داشت  و باید به روشِ خود، با دشمنان به مبارزه بپردازد. دشمنانی که با آنها رو به رو می شوید از جنس آهن و ربات هستند.نکته جالبِ  بازی Steel Rats هماهنگی خوب بین سرعت و مبارزه است.

از تریلرهای منتشر شده به نظر می رسد موش های فولادی به وسیله پاهای خرچنگ گونه، سعی در متوقف کردن موتور سواران دارند. همچنین چندین تنظیم متفاوت مانند سرعت آتشین در محیط هایی مانند مترو، کوچه ها و پشت بام به چشم می خورد. این بازی تماما در شب و تاریکی جریان خواهد داشت. در دنیای متفاوت این بازی شما می توانید انواعی از دوچرخه های پیشرفته و موتورهای انفجاری را تجربه کنید. ترکیب این عناصر، سبک جدیدی در گیم پلی ایجاد می کند.

بازی Steel Rats
صحنه ای از بازی

وقایعی که در این دنیای آشفته اتفاق می افتد به طور کل، مربوط به گروهی از موتور سواران در شهر Coastal City است  که  با ارتشی  از ربات ها در حال نبرد می باشند. شما می توانید از کاراکترهای مختلف با ویژگی های منحصر به فرد در طول مسیر بهره مند شوید. توصیه می کنم این بازی جالب را حتما امتحان کنید.

بازی Steel Rats در جشنواره GDC 2018 برنده جایزه بهترین بازیِ در حال ساخت، شد.

تاریخ عرضه بازی Steel Rats

بازی Steel Rats در پایان 2018 بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 به انتشار خواهد رسید.

لطفا نظرات خود را درباره این بازی برای من، گروه crocogame و دوستانتان به صورت دیدگاه، در پایان این مقاله قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هشت =