بازی The Walking Dead توسط استودیو Telltale Games در سن دیگو، برای پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1 ،android ،ios در حال ساخت است. Sean Vanaman ،Jake Rodkin ،Dennis Lenart ،Eric Parsons ،Nick Herman ،Sean Ainsworth  کارگردان های این بازی هیجان انگیز هستند که برای موفقیت هرچه بیشتر آن، تلاش بسیار کرده اند.

بازی The Walking Dead که هم اکنون 3 فصل از نسخه های آن در بازار موجود است، توانسته موفقیت و فروش چشم گیری داشته باشد. در فصل 4 این بازی،  ماجراهای ترسناک و ماجراجویانه را (که نوعی درام عاطفی نیز در آن رخ می دهد) را مشاهده خواهیم کرد.

سری بازی The Walking Dead تاکنون بیش از 50 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

گیم پلی بازی The Walking Dead

در بازی مردگان متحرک، شما همان نقطه هایی را دنبال خواهید کرد که در سریال تلویزیونی The Walking Dead دنبال کرده اید. در یک قسمت، بازیکن برای پیشرفت در بازی باید کنترل شخصیت ها را به عهده بگیرد. مثلا در یک صحنه، به کشف منطقه یا بررسی اقلام و همچنین صحبت با کاراکترهای موجود در بازی می پردازد.

در این گفتگوها، گزینه هایی برای پاسخ به کاراکترها نیز در اختیار بازیکن قرار می گیرد. صحنه های دیگر بازی بر اساس عناصر سینمایی ساخته شده است. می بایست در وقایع موجود در بازی، سریع عمل کنید. عدم رعایتِ سرعت در بازی، منجر به مرگ شخصیت یا پایان نامطلوب بازی می شود. بازی مردگان متحرک از دید اول شخص تیرانداز جریان دارد.

بازی The Walking Dead
شهر واشنگتن بعد از واقعه

تمام اختیارات در بازی The Walking Dead ، بر عهده ی بازیکن است. همین انتخاب های خاص در هر مرحله ذخیره می شود و در مرحله بعد نیز، تاثیر گذار خواهد بود. حتی گاهی اوقات انتخاب گزینه گفتگو، بر رفتار و نگرش شخصیت های غیر بازیکن تاثیر می گذارد. 5 انتخابِ اصلی، در طول هر مرحله وجود دارد که به بازیکن اجازه می دهد انتخاب های خود را با دیگر بازیکنان مقایسه نماید.

شما می توانید این بازی اکشن را به صورت گروه های 4 نفره -co-op- در میان مردگان متحرک تجربه کنید.

هر شخصیت در بازی، دارای توانایی های خاص خود است. از این رو، کار گروهی در بازی بسیار تاثیرگذار است. بازیکنان باید با مهارت های خاص، دشمنان را به سوی حمله ی بزرگی بکشانند و به وسیله سلاح های موجود، مغز آنها را نابود کنند. باید بدانید در بازی نباید به هیچ چیز اعتماد کنید. زیرا همیشه گروهی از زامبی ها از سمت راست در حال تعقیب شما هستند.

تریلرهای منتشر شده تاکنون، ترس و وحشت را به صورت کامل نشان می دهد. تلفیق صحنه های عاطفی و نا امید کننده نیز در آنها موج می زند.

بازی بر اساس درجه بندی سنی برای بزرگسالان انتخاب شده است.

خط داستانی بازی Overkill’s The Walking Dead

داستان این بازی براساس دنیایی است که ویروسِ خاصی مرده ها را به زامبی تبدیل می کند و درادامه مغز زامبی ها را می تواند کنترل کند. تنها راه مقابله با این موجودات، نابودی مغز آنهاست.

دو تریلر منتشر شده از این بازی صحنه های قبل و بعد از این فجایع را در شهر واشنگتن به تصویر می کشد. شما در این بازی با 4 کاراکتر جدید، از جمله Maya -جراح- است آشنا می شوید. بازی Walking Dead برای اولین بار در سال 2012 منتشر شد. در Overkill’s The Walking Dead، خیابان های متروک و به خاک و خون کشیده شده، غم را از طریق چشمانتان به سنگینی به شما منتقل می کنند.

بازی The Walking Dead
کاراکتر Maya

سری بازی های The Walking Dead از جستجو و اکتشاف های معمولی در زمینه ماجراجویی، اجتناب می کند و روایت قوی، عمیق و تعامل با شخصیت های دیگر را در بازی در الویت قرار می دهد. این بازی سعی در مرتبط کردن صحنه های بازی با یکدیگر دارد. زیرا می خواهد هیجان در بازی به سرعت بالا رود.

سری بازی The Walking Dead بر اساس کتاب های Robert Kirkman منتشر می شود.

داستان این نمایش درام، گروهی از بازماندگان را در شهر واشنگتن که به دنبال یافتن مکانی امن هستند نشان می دهد. فشار وارد شده از سمت زامبی ها باعث می شود این گروه به ظلم و ستم دست بزنند. ریک گریمس -رهبر پلیس ها- می فهمد زندگی در میان انسان های بازمانده، خطرناکتر از راه رفتن میان زامبی ها است.

تاریخ انتشار بازی Overkill’s The Walking Dead

این بازی قرار بود در سال 2016 منتشر شود اما بعد از تعویق 2 ساله، قرار بر انتشار آن در پاییز 2018 (برای پلتفرم های pc ،ps4 ،xbox1،android ،ios) شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی The Walking Dead برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان (در قسمت پایین همین مقاله) به صورت دیدگاه قرار دهید.

خرید بازی Overkill’s The walking Dead برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =