Monster Hunter: World (شکارچی هیولا) یکی از چالش برانگیزترین بازی های حال حاضر بر روی پلتفرم های ps4 – pc – xbox 1 محسوب می شود. در آموزش بازی Monster Hunter با استفاده از نکات ساده و کاربردی، شما را به یک شکارچی ماهر هیولا تبدیل خواهم کرد.

این آموزش بازی Monster Hunter، برای افراد مبتدی تالیف شده است. به زودی آموزش هایی برای بازیکنان حرفه ای نیز به وبسایت کروکرگیم اضافه خواهد شد.

Monster Hunter چیست؟

در شکارچی هیولا شما -با تعقیب اژدهای پیر و گذر از روی دریا- به سوی دنیای جدیدی حرکت می کنید. دنیایی که دشمنان بسیاری در آن وجود دارد. جایی که ماجراهای فراوان در انتظار شما خواهد بود.

وظایف شما در بازی Monster Hunter

  • یک هیولا شکار کنید.
  • برای ساختن سلاح و زره جدید به سمت Astera حرکت کنید.
  • تصمیم بگیرید کدام یک از تجهیزات برای ارتقا در الویت قرار دارند.
  • اگر نیاز به منابع بیش تر دارید، بازهم شکار کنید.

در بازی شکارچی هیولا شما بارها مراحل فوق را تکرار خواهید کرد.

آموزش بازی Monster Hunter

آموزش بازی Monster Hunter – چگونه یک هیولا شکار کنم؟

برای شکار هیولا، پنج مرحله وجود دارد که هر یک را جداگانه برای شما توضیح خواهم داد.

1-مدیریت Inventory

اولین و در عین حال مهم ترین قدم برای شروع شکار، تنظیم Inventory است. متاسفانه Inventory شما محدود است. قبل از شروع شکار به Astera بروید و آیتم ها و منابع غیر ضروری را در آن جا رها کنید. خوشبختانه ظرفیت جداگانه ای برای مهمات تعبیه شده است. پس نگران مهمات نباشید و همیشه به اندازه کافی همراه داشته باشید.

2-انتخاب درست اسلحه

هیولاها در برابر بعضی از سلاح ها مقاوم هستند. شما باید متناسب با هیولایی که پیش رو دارید، خود را تجهیز کنید. اسلحه و زرهی که انتخاب می کنید، عواملی هستند که شکار را برای شما ساده تر خواهند کرد. اگر نمی دانید کدام اسلحه برای هیولای مورد نظرتان مناسب است، از آدرس زیر اطلاعات لازم را مطالعه کنید:

Menu => Hunter’s Notes => Monster Field Guide

آموزش بازی Monster Hunter

3-غذا خوردن

شما می توانید در Astera یا کمپ غذا بخورید. یک وعده غذایی به شما کمک می کند در برار هیولا مقاومت بیش تری پیدا کنید. همچنین تا پایان Quest، توانایی های ویژه ای در اختیار شما قرار خواهد داد که این امر، کشتن هیولا را برای شما آسان تر خواهد کرد.

قابلیت هایی که با خوردن غذا در شما افزایش پیدا می کند عبارتند از:

  • Defense
  • Attack
  • Stamina
  • Elemental resistances

4-تعقیب هیولا

پرنده های جاسوسف شما را در Monster Hunter همراهی خواهند کرد. همان طور که در نقشه بازی پیشروی می کنید، پرنده های جاسوس برای شما سرنخ ها را جمع آوری کرده و شما را به سمت هیولای مورد نظر هدایت می کنند. شما می توانید با دنبال کردن ردپاها به پروسه رهگیری هیولا کمک کنید. برای تغییر هیولای تحت تعقیب توسط پرنده جاسوس، کافی است یکبار R3 را –روی هیولایی که می خواهید در نقشه تعقیب کنید- فشار دهید.

5-کشتن هیولا

حال به قسمت اصلی آموزش بازی Monster Hunter رسیده اید و باید یک هیولا بکشید. ابتدا سعی کنید حمله نکنید و حرکات هجومی هیولا را زیر نظیر بگیرید تا الگوریتم حمله آن را متوجه شوید. سپس، شروع به حمله کنید تا هیولا را از پای درآورید.

رعایت نکات زیر به شما کمک می کند تا بدون اتلاف وقت، هیولا را بکشید:

  • مانند تمام موجودات، این هیولاها نیز، سرِ آسیب پذیری دارند. حملات خود را از ناحیه سر هیولا آغاز کنید.
  • همان طور که اشاره شد هیولاها از الگوریتم های خاصی در حملاتشان استفاده می کنند. بعد از پی بردن به این الگوریتم ها، از ضربات هیولا در امان خواهید ماند.
  • همیشه Health خود را قبل از شروع مبارزه پر کنید.
  • از تیز بودن سلاحتان اطمینان حاصل کنید. سلاح های کند، آسیب کم تری به هیولا می زند.
  • اگر با کشتن یک هیولا مشکل دارید از SOS Flare استفاده کنید.
  • شما همچنین می توانید از قسمت Session help دوستان خود را برای کمک به کشتن هیولا فرا بخوانید.

 

خرید بازی Monster Hunter World

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − هشت =