ذخیره کردن بازی در Cloud

یکی از مزایای کوچک اشتراک PlayStation Plus همین ذخیره کردن بازی در  Cloudمی باشد. از مزیت این اتفاق فضای هارد دیسک شما ذخیره خواهد شد. اگر ذخیره سازی در سیستم خود را محدود نمایید می توانید فضای بیشتری برای وارد نمودن بازی داشته باشید. به این ترتیب اگر قصد دارید در کنسول های مختلف بازی کنید، بازی های ذخیره شده همیشه برای شما بدون نیاز به حمل یک درایو USB آماده هستند.

مجموعه بازی Instant

اگر قصد دارید مجموعه بازی خود را گسترش دهید، یک اشتراک PlayStation Plus یک راه عالی برای انجام این کار است. به عنوان یک مشترک Plus، شما می توانید به دو بازی PlayStation 4 رایگان در هر ماه دسترسی داشته باشید. هنگامی که شما یک بازی در مجموعه خود دارید، تا زمانی که اشتراک PS Plus فعال داشته باشید، در آنجا باقی خواهد ماند. البته این برنامه برای ارائه بازی های رایگان PS3 و PS Vita استفاده می شود.

Share play

Share play یک پیشنهاد سخاوتمندانه از سوی شرکت سونی می باشد. شما می توانید با دوستان خود بازی ها را به اشتراک بگذارید. با این اتفاق شما می توانید چند مورد را انجام دهید. اول اینکه می توانید گیم پلی و یا تصاویر خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. جالب ترین قسمت این است که شما می توانید یک دوست را برای کنترل بازی خود دعوت کنید یا به بخش چند نفره بپیوندید، حتی اگر یک نسخه از آن بازی خاص را نداشته باشید.

چند نفره آنلاین

اگر شما به دنبال بازی های آنلاین چند نفره هستید پس یک اشتراک PlayStation Plus تقریبا تنها گزینه شماست. بعضی از بازی ها رایگان در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. اگر قصد تجربه محبوب ترین بازی ها را دارید نیاز به اشتراک PlayStation Plus خواهید داشت.

تخفیفات

علاوه بر مزایای دیگر که تا کنون ذکر شد، با اشتراک PlayStation Plus شما دسترسی منحصر به فردی به برخی از تخفیف های بسیار قیمتی بر روی عنوان های PlayStation خواهید داشت. بسیاری از بازی های فوق العاده با 80% در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. البته این نوع تخفیف ها برای مدت زمان کوتاهی اجرا می شود.

قیمت های اشتراک PlayStation Plus توسط خریدار متغیر می باشد ولی مقرون به صرفه ترین آنها دوره یک ساله است. البته اگر بخواید با روش و امکانات این ویژگی آشنا شوید می توانید از دوره رایگان 14 روزه اکانت PlayStation Plus آن نیز بهره بگیرید.

لطفا نظرات خود را درباره اشتراک PlayStation Plus به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید گیفت کارت ۳ ماهه Playstation Plus آمریکا

خرید گیفت کارت ۱۲ ماهه Playstation Plus آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =