بر اساس اخبار بازی های ویدیویی، در آپدیت جدید بازی Star Wars Battlefront 2، شاهد بازگشت کریستال ها خواهیم بود. بازی Star Wars Battlefront 2، برای پلتفرم های Xbox 1 ،PC و PS4 عرضه شده است. به این معنی که با پول نقد در دنیای واقعی می توانید کریستال خریداری کنید. کریستال ها فقط برای تغییر ظاهر شما هستند. در به روزرسانی جدید بازی Star Wars Battlefront 2، تعداد زیادی پوشش ظاهری اضافه شده اند. مانند: Endor Leia و Endor Han.

بازی Star Wars Battlefront 2

در اوایل بازی، بازیکنان به عنوان Ewoks بازی می کنند. Ewok Hunt، یک حالت محدودی است که یک تیم از Ewoks را در برابر تیم Stormtroopers قرار می دهد. هر جنگنده ای که کشته می شود، یک Ewoks جدید برای شما ایجاد می کند. DICE، خبر از شروع فصل دوم بازی Star Wars Battlefront 2  داده است. اما درباره ی موضوع فصل دوم هیچ اطلاعاتی منتشر نشده است. تنها حدس و گمان های این فصل، مربوط به فیلم Solo می باشد.

شخصیت‌ هایی مثل Rey، Kylo Ren،Yoda  و Darth Maul، شخصیت‌های جدیدی هستند که به بازی Battlfront 2  اضافه شده‌اند. هر کدام از شخصیت ‌های بازی، قدرت ‌های خاص خودشان را دارند. همچنین این قدرت‌ و توانایی‌ها در طول بازی ارتقا پیدا می‌ کنند.

اگر نسخه اول بازی Star Wars Battlefront را تجربه کرده باشید، حتما اطلاع دارید که این بازی به صورت گروهی می باشد. یکی از نقاط منفی سری اول این بازی، کمبود هیجان در طول بازی بود. خوشبختانه در آپدیت جدید این بازی، شاهد داستانی مهیج خواهید بود.

نبود نبردهای کهکشانی در نسخه اول Star Wars Battlefront 2 حس می شد. اما در این نسخه بازیکنان به لطف وجود وسایل نقلیه پرسرعت، می توانند به کهکشان ها و سیاره های گوناگون سفر کرده و با انتخاب شخصیت های مورد علاقه خود به مبارزه با دشمنان بپردازند.

با تشکر از طرفداران همیشگی تیم crocogame که با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود، به شکل دیدگاه در قسمت نظرات باعث دلگرمی ما و اثبات محبت خود نسبت به دوستانشان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 12 =