Jacob Minkoff کارگردان کمپین بازی Call Of Duty Modern Warfare ، در مصاحبه جدیدی گفت که طبیعت زامبی ها در بازی های قبلی دقیقا منطبق با جاه طلبی Infinity Ward برای ساخت بازی گران قیمت، واقع بینانه نیست. سازندگان بیشتر از رسیدگی بر روی داستان بر گرافیک بازی متمرکز شده اند. آنها می توانند با تجربه فوق العاده قهرمانانه، انواع مختلفی از گیم پلی را در بازی های خود داشته باشند. Minkoff در مورد بازی هایی که Treyarch خالق Zombies می سازد به PlayStation Lifestyle گفت: “ما در حال تلاش برای ایجاد یک اعتبار، احساس جهان واقع بینانه انعطاف پذیری برای انجام کاری مانند قرار دادن زامبی ها در بازی را نداریم. ”

Minkoff گفت که داشتن حالت زامبی در جنگ های مدرن می تواند دیدگاه توسعه دهنده را برای بازی به خطر بیندازد. اما او گفت: “این بازی در یک جهان است که احساس واقعی و معتبر را نسبت به درگیری های امروز و چیزهایی که با آن مواجه هستند را به خطر می اندازد”. به غیر از تن سرگرم کننده، حالت های زامبی در بازی Call of Duty قبلا به بازیکنان فرصت داد تا با یکدیگر در همکاری بازی کنند. خوشبختانه Modern Warfare جدید فرصت های گیم پلی بازی همکاری را ارائه می دهد، اما Infinity Ward آماده صحبت در مورد آنها نیست.

Minkoff گفت: “آنچه که من به شما می گویم این است که داستان تک نفره به طور مستقیم به یک داستان مشترک تبدیل می شود. بدون توقف. همچنین در این مسیر حوادث ادامه دارد. بنابراین این عناصر فقط در سراسر هر چیزی که ما در دیسک یا دانلود دیجیتال ادامه دارد مشاهده خواهیم کرد. ”

این یک تم Modern Warfare است. بر خلاف بازی های قبلی که کمپین و چند نفره را متمایز تبدیل کرده اند، Modern Warfare تمامی حالت های آن را متحد می کند. سلاح ها همانند اینکه آیا شما در بخش تکنفره یا چند نفره هستید، رفتار می کنند. پیشرفت شخصیت شما، باز کردن killstreaks و افزایش سطح خود را با اسلحه های مختلف در تمام حالت ها پیگیری خواهد شد، بنابراین شما برای ترجیح دادن یک بازیکن تنها در بخش چند نفره یا بالعکس احساس باخت نخواهید کرد.

تعجب آور نیست که Modern Warfare جدید حالت زامبی ندارد، همانطور که عنوان های Modern Warfare قبلی نیز چنین چیزی را ارائه نمی دهد (هرچند Infinite Warfare Infinity Ward).  Treyarchحالت زامبی را ایجاد کرد و این یکی از اصلی ترین سری های Black Ops است. در حالی که اکنون تایید شده است که Modern Warfare حالت زامبی ندارد، اگر بازی حالت battle royale خود را داشته باشد، ناشناخته است. بر خلاف آن بازی، Modern Warfare جدید دارای حالت مبارزاتی اختصاصی است.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Call Of Duty Modern Warfare به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =