کمپانی Square Enix در نشست خبری E3 2018 یک بازی با نام The Quiet Man را معرفی کرد. همانطور که از عنوان بازی پیداست بازی بر پایه سکوت بنا گشته و شعار کاراکتر بازی “بلندترین حلقه سکوت” است. شخصیت بازی تمرکز خود را بر روی ضرب و شتم می گذارد. همچنین هم اکنون بازی The Quiet Man بر روی پلتفرم های pc و ps4 در حال ساخت می باشد.

بازی The Quiet Manدر حال حاضر تنها به صورت آنلاین می باشد. کمپانی Square Enix داستان بازی را به صورت غم انگیز و سینماتیک طراحی کرده است.

کمپانی Square Enix در بیانیه ای اذعان کرد بازیکنان با یکبار بازی می توانند آن را به اتمام برسانند. همچنین سبک بازی را live-action اعلام کرده اند. برای ساخت شخصیت ها در این بازی از تکنولوژی اسکن صورت بازیگران استفاده شده است.

جزئیات بیشتر از این بازی ماه های دیگر توسط کمپانی Square Enix منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص این بازی با سایت crocogame همراه باشید.

هم اکنون با اطلاعات اندکی که در دست داریم می توان حدس زد این بازی بر روی پلتفرم های pc و ps4 قابل اجرا خواهد بود و تاکنون اطلاعی از نسخه کنسول Nintendo و xbox1 به بازیکنان داده نشده است.

عنوان The Quiet Man نام فیلم کمدی رمانتیک John Wayne در سال 1952 به کارگردانی John Ford بوده. البته به نظر می رسد ساخته کمپانی Square Enix هیچ ربطی به موضوع این فیلم نداشته باشد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی The Quiet Man برای من، گروه کروکوگیم و دوستانان به صورت دیدگاه در قسمت پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =