کمپانی FromSoftware اعلام کرد نسخه کنسول nintendo switch ریمستر بازی Dark Souls از تاریخ 27 مهر ماه 97 در دسترس خواهد بود.

اعلامیه ای از توسعه دهنده بازی در صفحه رسمی توییتر پخش شد.

در نهایت امیدواریم که هر کجا و به هر دلیلی بازی Dark Souls را تجربه می کنید پیام را بخوانید.

نسخه switch بازی Dark Souls در ابتدا قرار بود در کنار ps4 و xbox1 عرضه شود. ولی کمپانی Bandai Namco اعلام کرد تاریخ آن را به تاخیر خواهد انداخت. همراه با تاخیر بازی، انتشار Solaire of Astora Amiibo نیز به تعویق افتاد.

پیشتر در ماه ژانویه، خبر انتشار بازی Dark Souls برای کنسول نینتندو سوئیچ در رسانه نینتندو اعلام شده بود.

نسخه switch بازی با وضوح p 1080 در فرمت 30 FPS ارائه خواهد شد. همراه با بازی اصلی، این بسته دارای Artorias در Abyss DLC بود و توانست تحسین منتقدین را به خوبی به خود جلب کند. از لحاظ فنی، فرمت ها بهبود یافته و رزولوشن اصلی را ارائه می دهد.

Kevin VanOrd در بررسی بازی Dark Souls گفت:

بازی Dark Souls نیاز به تمرکز شدید دارد. این بازی به شدت خیره کننده است و در یک دنیای فانتزی روشن و رنگارنگ جریان ندارد. بلکه یک سفر متمدنانه به ناشناخته های ترسناک است. همین موضوع باعث می شود بازی چالش برانگیزتر شود.

برخی از بازی ها سعی می کنند با ایجاد شوک و طغیان به بازیکنان حس ترس را القا نمایند اما Dark Souls چنین روش هایی را مورد استفاده قرار نمی دهد. زیرا نیازی به آن ها ندارد. ترس های ایجاد شده از این بازی از هسته اصلی آن می آید و بازیکن هر گام به مرگ نزدیکتر می شود.

بازی شما را به مکان ترسناکی دعوت می کند و به صورت شگفت انگیزی درلحظه های ترسناکِ آن، قرار می گیرید. دنیای بازی به طرز قابل ملاحظه ای هیجان انگیز و جذاب است و شما حتی اگر مشغول بازی کردن نباشید این موضوع را به وضوح حس خواهید نمود.

بازی Dark Souls تنها از خزنده های سیاه چال تشکیل نمی شود، بلکه بازیکن را در پشت اجساد بی روح خود قرار می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ریمستر بازی Dark Souls با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره ریمستر بازی Dark Souls برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Dark Souls Remastered برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 17 =