PlayerUnknown’s Battlegrounds احتمالا یکی از بزرگترین بازی های جهان به حساب بیاید اما کمپانی های سازنده آن تصمیم بر متوقف کردن این بازی در چین دارند. با اینکه این کشور یک بازار بزرگ برای کمپانی به حساب می آید و حدود 70 میلیون مشتری چینی روزانه PUBG Mobile را بازی می کنند ولی کمپانی Tencent بازی را متوقف کرده و یک عنوان دیگری را به جای آن جایگزین نموده است. البته این موضوع کاملا نشان می دهد مردمان کشور چین از بازی PUBG رضایت داشته اند.

Tencent دلیل این اتفاق را سرپیچی کشور چین در خرید PUBG بوده است. همین موضو باعث شده تا یک بازی میهن پرستانه برای مقررات سختگیرانه دولت جایگزین شود. به گزارش Reuters کمپانی Tencent شرح داد بازی ای برای صلح به عنوان یک تیراندازی تاکتیکی معرفی کرد و گفت این بازی به نیروهای هوایی کشور چین احترام می گذارد.

تغییراتی که در این بازی دیده می شود عدم خون و خون ریزی می باشد و افرادی که کشته می شوند هنگام خداحافظی دست تکان می دهند. با این حال، تحلیلگر Cui Chenyu گفت: “بازی با هدف صلح طراحی شده و تقریبا شبیه بازی PUBG می باشد. او گفت: “گیم پلی، پس زمینه، طراحی گرافیک و شخصیت ها، تقریبا یکسان هستند.” علاوه بر این، بازیکنان گزارش کرده اند پیشرفت های خود را از PUBG به Game for Peace منتقل خواهند کرد.

از سوی دیگر Tencent می گوید ایندو بازی متعلق به “ژانرهای بسیار متفاوت” هستند. مسئله پیچیده تر می باشد، زیرا Tencent مالک سهام در ناشر PUBG ،Krafton (که قبلا Bluehole نامیده می شود) است و دارای مجوز منحصربفرد برای انتشار PUBG در چین است و نام تجاری PUBG را مستقیما نمی شناسد.

در سال 2018 PUBG Mobile در غرب راه اندازی شد و به زودی با یکی دیگر از بازی های بزرگ battle royale به رقابت خواهد پرداخت زیرا کمپانی EA اخیرا اعلام کرد که Apex Legends به تلفن همراه می آید. این موضوع می تواند برای طرفداران Apex Legends خبر خوشحال کننده ای باشد.

لطفا نظرات خود را درباره تعطیلی این بازی در چین به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =