هنگامی که PS Plus بازی های رسمی برای خود را برای تیر ماه اعلام کرد، PES 2019 به عنوان یکی از بازی های رایگان PS4 برای این ماه اعلام شد. با این حال این اتفاق بعدا تغییر کرد و با Detroit: Become Human در لحظه آخر جایگزین شد. هم اکنون Konami به سوالاتی که پیش آمده بود پاسخ داده و گفته این اتفاق تماما تصمیم شرکت سونی بوده است. کونامی در یک بیانیه گفته: “این تصمیم توسط سونی اتفاق افتاده و لطفا سونی را زیر سؤال ببرید.”

سونی ادعا کرد که تصمیم خود را گرفته است و اگر بخواهیم شرح قضیه به طور کلی بیان کنیم این چنین است: “ما تصمیم گرفتیم که در ماه جاری تغییراتی در بازی PS Plus قائل شویم و Detroit را جایگزین PES 2019 کنیم. به هر حال این تصمیم ما بوده و باعث ناراحتی پیش آمده معذرت خواهی می کنیم. در عین حال Lennart Bobzien مدیر تجاری PES در اروپا گفت: ” این تغییر پیش بینی نشده بود و من واقعا نمی توانم در این مورد توضیحی بدهم.

PES 2019 امسال عرضه شد و این عنوان به طور رسمی با نام eFootball شناخته می شود. PES 2020 به همین دلیل نام خود را تغییر داده و منچستر یونایتد را به عنوان یک تیم مجاز در این عنوان خواهید دید. با این وجود هیچ گونه از تیم زنان را مشاهده نخواهیم کرد.

PES 2020 در تاریخ 19 شهریور بر روی پلتفرم های PS4، Xbox One و PC عرضه می شود. نسخه آزمایشی که شامل انواع بازی آنلاین و آفلاین و همچنین حالت ویرایش بازی است، در 8 مرداد راه اندازی خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با سایت crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره تغییر غیر منتظره PS Plus با تصمیم شرکت سونی به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دوازده =