ما در این مقاله برای کاربران ایکس باکس جزئیات کمپانی Xbox در کنفرانس E3 2019 را قرار داده ایم.

نمایشگاه Electronic Entertainment Expo یکی از بزرگترین روزها در هر تقویم است و برای طرفداران Xbox One این نمایش بزرگ به نظر می رسد. کنفرانس مطبوعاتی E3 Xbox مایکروسافت 14 بازی اول شخص را نمایش می دهد و شرکت می گوید این نمایش بزرگ در نمایشگاه امسال است.

چه زمانی کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت آغاز می شود؟

نمایشگاه Xbox در روز یکشنبه 19 خرداد آغاز می شود. برای کسانی که در ایالات متحده هستند، این در 1 PM PT / 4 PM ET است. برای بازیکنان انگلیس، این ساعت 9 بعد از ظهر است، در حالی که طرفداران استرالیا باید کمی زود بیدار شوند تا کنفرانسی در ساعت 6 صبح روز سه شنبه در کنفرانس خبری شرکت کنند.

مکان تماشا کردن

شما گزینه های مختلفی برای تماشای ماموریت مایکروسافت E3 2019 خواهید داشت. این نمایش در شبکه Twitch، YouTube و Channel Mixer پخش می شود. علاوه بر این، صاحبان ایکس باکس می توانند در کنسول خود با استفاده از برنامه Mixer تماشا کنند.

چه انتظار می رود

احتمالا ما برخی از به روز رسانی ها را در Gears 5 و Halo Infinite دریافت خواهیم کرد، در حالی که Gears Pop و بازی Battletoads جدید امکان پذیر هستند. شایعاتی نیز وجود دارد که Ninja Theory یک بازی جدید علمی تخیلی برای سال 2020 به نام Bleeding Edge اعلام خواهد شد، یک بازی چهارم Fable اعلام خواهد شد که در سال 2021 منتشر خواهد شد، Ori و Will of Wisps تریلر نهایی را دریافت خواهند کرد. بازی Gears Tactics هم یک تریلر به نمایش خواهد گذاشت. علاوه بر این، مایکروسافت شایعه کرده است که کنسول جدید Xbox خود، Scarlett را آشکار کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید. لطفا نظرات خود را درباره کمپانی Xbox به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 15 =