مایکروسافت بزرگترین رویداد Xbox را در ماه نوامبر برگزار خواهد کرد. مایکروسافت میزبان یک رویداد بزرگ Xbox X018 در پاییز می باشد. این شرکت یک رویداد جدید به نام Xbox X018 را معرفی کرده که یک جشن جهانی محسوب می شود و همه مواردی که مشتاق آن هستید احتمالا در این رویداد یافت می گردد.

این رویداد در تاریخ 10 تا 11 نوامبر در Mexico City برگزار می شود. شرکت Microsoft هنوز جزئیاتی از این رویداد منتشر نکرده است. اما مایکروسافت می گوید که X018 بزرگترین اجرای زنده Xbox تاکنون می باشد. این رویداد به صورت آنلاین پخش می گردد و به نظر می رسد اخبار و شگفتی های زیادی را در پی خواهد داشت.

هوادارانی که نمی توانند شخصا در رویداد Xbox X018 شرکت کنند قادرند از طریق Mixer Streaming Service شرکت مایکروسافت به صورت زنده این رویداد را دنبال نمایند.

همچنین اخبار این رویداد را به صورت ترجمه شده در سایت کروکوگیم نیز دنبال کنید.

رویداد Xbox X018 قرار است روز شنبه 10 نوامبر برگزار شود. شما می توانید در مورد X018 در وب سایت رسمی مایکروسافت اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

این اولین رویداد بزرگ Xbox شرکت مایکروسافت می باشد که از زمان کنفرانس مطبوعاتی E3 2018 میزبان آن شده است. در سال جاری شرکت مایکروسافت از رویکرد های متفاوتی نسبت به سال های پیش خود استفاده کرده و تقریبا تمام نمایش و رویداد هایش را Los Angeles Convention Center (جایی که نمایشگاه E3 در آن جا برگزار می شود و نزدیک Microsoft Theater در LA Live می باشد) برگزار می نماید.

مایکروسافت همچنین حوادث Xbox FanFest را در طول نمایشگاه E3 به معرض نمایش گذاشت و به طرفداران این فرصت را داد تا با نسخه ی نمایشی بازی ها آشنا شوند.

رویداد Xbox X018 با شگفتی های بسیاری همراه خواهد بود و تمام مواردی که طرفداران انتظار آن را داشته اند و تاکنون محقق نشده به طور حتم در این رویداد وجود خواهد داشت.

ضمن تشکر و قدردانی فراوان از همراهی شما عزیزان. لطفا نظرات خود را درباره این مقاله برای من، گروه crocogame در قسمت پایین مقاله به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + سه =