Rocksteady توسعه دهنده ی سری بازی های Batman Arkham به دنبال ساخت یک بازی AAA و مورد انتظار با میانگین امتیازات بالای 90 می باشد. به تازگی در اخبار منتشر شده مطلع شدیم کمپانی Rocksteady یک لیست برای استخدام نیرو های جدید منتشر کرده است.

این استودیو در ادامه‌ آگهی استخدام خود، به ساخت یک بازی AAA برای کنسول های نسل بعدی اشاره کرده است. برخی از موارد این آگهی، به امضای قرارداد با یک سری از افراد به صورت دائمی، عده ای بیش از دو سال و عده‌ ای هم دقیقا به اندازه‌ی دو سال اشاره می نماید.

برخی از بخش ‌هایی که Rocksteady (یک توسعه دهنده بازی ویدیویی در بریتانیا است که در شهر Kentish Town واقع شده است. این استودیو در سال 2004 تاسیس و تمام شهرتش را وام دار سری بازی های Batman Arkham می باشد) برای استخدام آگهی منتشر کرده است، به مواردی همچون داشتن دانش بالا از رمان ‌ها، کتاب ‌های کمیک، بازی ‌های ویدیویی، سینما و فرهنگ مردم اختصاص دارد و خود استودیو Rocksteady تایید کرده که برای ساخت این بازی، با کمپانی Warner Brothers (شرکت فیلم ‌سازی آمریکایی است، که یکی از بزرگ ‌ترین تهیه‌ کنندگان فیلم و برنامه‌ های تلویزیونی جهان به ‌شمار می‌آید. این شرکت در سال 1918 توسط چهار برادر به نام‌های Harry Albert ،Sam ،JackWarne تأسیس شد و هم‌ اکنون سومین استودیوی فیلم‌ سازی قدیمی آمریکا محسوب می‌شود) همکاری خواهد داشت.

به این نکته توجه کنید که برای بدست آوردن این شغل‌ ها باید سابقه کاری و چندین سال تجربه در زمینه ی بازی های ویدیویی داشته باشید.

علاقمندان به سری بازی های Batman Arkham و ابر قهرمانان مشتاقانه در انتظار خبری جدیدی از این استودیو می باشند و انتظار آنها ساخت بازی در حد و اندازه ی Batman Arkham است.

لطفا نظرات خود را درباره سرس بازی های Batman Arkham برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

 

خرید بازی Batman Arkham Knight برای PS4

خرید بازی Batman Return To Arkham

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هفت =