Crackdown 3 یک بازی، اکشن و پرماجرا است که توسط شرکت اسکاتلندی Reagent Games و Sumo Digital در حال ساخت و توسعه برای پلتفرم های pc و xbox1 می باشد. بازی Crackdown 3 قرار بود در سال 2017 منتشر شود اما به دلایل نامشخصی به تاخیر افتاد.

شرکت های Reagent Games ،Sumo Digital ،Ruffian Games ،Cloudgine، همگی سازندگان بازی Crackdown 3 هستند و این بازی توسط استودیو Microsoft به انتشار خواهد رسید.

بازی Crackdown 3 بعد از گذشت 8 سال از Crackdown 2، در حال ساخت است.

گیم پلی بازی Crackdown 3

Crackdown 3 برای حفظ گیم پلی، از دو نسخه ی پیشین خود موارد جدیدتری به بازی اضافه کرده است. به طور مثال: کنترل شهرستان، اداره سازمان های مختلف و اینکه می توانند با کشتن کارفرمایان خود و همچنین سر دسته ی قاچاقچیان امکانات خود را افزایش دهند.

بازی Crackdown 3 از دید سوم شخص جریان دارد و اسلحه ها ی موجود در بازی به صورت مدرن و تخیلی می باشند. بهتر است بدانید بازی در زمان آینده اتفاق می افتد.

بازی Crackdown 3
تصویری از دنیای بازی

Crackdown 3 که شباهت بسیاری به بازی Overwatch دارد، از پرش های کاربردی بسیاری در گیم پلی بازی استفاده شده است. به طور مثال: یک مینی جت پک در اختیار بازیکن قرار خواهد گرفت که ارتفاع کمی از زمین می گیرد.

همچنین از وسایل محیطی می توان به عنوان سلاح یا سپر، استفاده کرد. مثلا می توانید میز را برداشته، به سمت دشمنان پرتاب کنید. حتی ادوات انفجاری را می توانید از آسمان به زمین پرت کنید تا دشمنان خود را نابود سازید.

در گوشه ی سمت چپ پایین، نقشه ای وجود دارد که موقعیت شما و دشمنان را به صورت لحظه به لحظه نشان می دهد. بازی Crackdown 3 از گرافیک فانتزی و کارتونی ساخته شده و از دنیای واقعی تبعیت نمی کند.

شما در سراسر بازی 3 اسلحه، به همراه مقداری نارنجک حمل می کنید. نواری در سمت چپ تصویر، قدرت هایی را نشان می دهند که هرکدام Cool Down به همراه دارند. مثل مشت قدرتی، که از هوا به زمین می کوبد.

بازی Crackdown 3
اسلحه های مدرن در بازی

در بازی سلاح هایی در اختیار بازیکنان قرار می گیرد، که بتوانند از این طریق به هدف خود دست پیدا کنند. این اسلحه ها عبارتند از: نارنجک، پرتابگر موشک و همچنین قدرت فیزیکی کارکتر.

همچنین بازیکنان اختیار رانندگی با هر گونه ماشین موجود در بازی را دارند. بازی Crackdown 3 با هدفِ مهارتِ کشتن، که در نسخه های قبلی این بازی نیز می توان دید، ساخته خواهد شد.

این بازی مهارت های اصلی بازیکن را افزایش می دهد زیرا چابکی و زیرکی و استفاده از ابزارها، این امکان را می دهد که تماما تجربه کسب کنید.

کمی درباره داستان بازی Crackdown 3

Crackdown 3 در باندهای قاچاق وارد شده و به صورت انتقام جویانه ای با آن گروه به مبارزه می پردازد. در این نبردِ رقابتی چند نفره، تمام شهر ویران خواهد شد.

داستان بازی مربوط به ده سال پس از وقایع Crackdown 2، -که در یک حمله تروریستی از سمت گروه ناشناخته ای جریان داشت-. گروه تروریستی پس از حمله به شهر نیو پراویدنس از طریق افراد خاصی کنترل می شوند. و گروهی که کنترلش را بازیکن به عهده دارد در پی نابودیِ تروریست ها می باشد.

این بازی در کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در نمایشگاه Electronic Entertainment Expo 2014 به صورت رسمی معرفی شد. این در حالی بود که بازی در مرحله اول ساخت خود قرار داشت.

تاریخ عرضه بازی Crackdown 3

به دلیل تاخیرهایی که در تاریخ زمان عرضه ی این بازی وجود دارد، نمی توان زمان مشخصی را اعلام کرد. اما به گفته ی سازندگان بازی، Crackdown 3 در 2018 برای پلتفرم های pc و xbox1 عرضه خواهد شد.

لطفا نظرات خود را درباره بازی Crackdown 3 برای من و دوستانتان در قسمت پایین به اشتراک گذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نه =