بازی Psychonauts 2 توسط شرکت 18 ساله Double Fine Productions و استودیو 20 ساله Starbreeze به کارگردانی Tim Schafer  – او یکی از تحسین برانگیزترین طراحان بازی های ویدیویی است. بازی های او شامل: full throttle ،Grim Fandango ،The Secret of Monkey Island است. او در صنعت گیم به خاطر نوع خاص داستان گویی و کمدی اش شناخته میشود- برای پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 در حال ساخت است.

بازی Psychonauts 2 که در سال 2015 معرفی شد، قرار بود در سال 2018 منتشر شود اما McClendon –طراح بازی- ذکر کرد، پس از تکمیل اولین ساخت از بازی، تصمیم  به دوباره سازی آن گرفتند تا بتوانند کیفیت آن را تضمین کنند.

Tim Schafer و Erik Wolpaw نویسندگان بازی Psychonauts 2 در تلاش اند بازی را به صورت بسیار جذابی برای علاقه مندان به این بازی طراحی کنند.

McClendon و Schafer تاریخ مشخصی برای عرضه بازی Psychonauts 2 اعلام نکرده اند.

نسخه قبلی بازی Psychonauts در سال 2005 منتشر شد و این در حالیست، که سازندگان و طراحان بازی سعی در طراحی هرچه بهتر آن در قسمت Psychonauts 2 داشته اند.

گیم پلی بازی Psychonauts 2

بازی Psychonauts 2 از دید سوم شخص جریان دارد. بازیکن  در این بازی می تواند وارد ذهن دیگران شود و به ماجراجویی بپردازد.

این بازی از پرش های مکرر توسط بازیکن جریان پیدا می کند. صحنه های بازی بستگی به نوع مبارزه دارد. به طور مثال شما وقتی وارد ذهنِ شیطان گونه فردی می شوید، صحنه ها تاریکتر و دشمنان به صورت آتشین، وارد می شوند. بازی شامل صحنه های کارتونی بوده و صحنه های واقعی را شامل نمی شود.

بازی Psychonauts 2
افکارات شیطانی

بازی Psychonauts 2 جهان باز نبوده تا شما مسیرهای از پیش تعیین شده را دنبال کنید. عبور از مسیرهای سخت مانند طناب، باعث تمرکز هرچه بیشتر شما در بازی می شود. کاراکتر شما در مسیر بازی با شخصیت های عجیب و غریبی رو به رو می شود. وجود گوسفندهای خاص، باعث تنوع هرچه بیشتر گیم پلی می شود.

کاراکتر اصلی بازی، یک روانشناس تازه فارغ التحصیل است. او با قدرت روانی بالا، می تواند وارد ذهن دیگران شود. جالب است بدانید این بازی به راحتی می تواند وارد ذهن شما شود و شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. این موضوع به قدری چشم گیر است که توانسته توسط میلیون ها بازیکن در سراسر جهان مورد ستایش قرار بگیرد (منظور نسخه قبلی بازی است).

داستان اصلی همانطور که در بالا ذکر کردم مربوط به یک روانپزشک جوان به نام Razputin است. او در تلاش برای پیوستن به یک گروه نخبه روانشناسِ  بین المللی است. او از سیرک –محل کار قبلی او- دور می شود و به آموزش خود به صورت مخفی می پردازد.

بازی Psychonauts 2
کاراکتر Razputin

Razputin به تمرینات خود از طریق روانِ درون استادان و اطرافیان خود آغاز می کند و متوجه می شود همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست. داستان روانپزشکان، آغاز ماجراهای Razputin است. او به دنیایی دست پیدا می کند که می تواند به ذهن کسانی که به او نیاز دارند وارد شود. او به مبارزه با شیاطین درونی و مسائل عمیق عاطفی خود نیز می پردازد.

به گفته سازنده بازی: ما واقعا فکر می کنیم طرفداران این بازی را هیجان زده خواهیم کرد. این بازی فوق العاده منحصر به فرد، شامل سفرهای بسیار خاص است.

در کوزه هایی، مغزهای بسیار زیادی وجود دارد و نام صاحب آن مغز، در کنارش مشخص شده است. نام شما در کنار مغزتان، در بازی جاودانه خواهد شد.

در کوله پشتی Razputin، مدال هایی از تلاشی  که در این بازی می کنید، وجود خواهند داشت. شما می توانید چیزهای بسیاری را در این کوله پشتی ذخیره کنید. بازیکن می تواند حیوان خانگی خود، چهره خود یا هرفرد دیگری را طراحی کند. به شرطی که مقررات بازی را رعایت و آنها را مطابق جهانِ بازی طراحی نماید.

پیتر چان و ناتان استاپلی در کنار آهنگساز پیتر مک کانل، موسیقی منحصر فردی به این بازی افزوده اند.

 تاریخ عرضه بازی 2 Psychonauts

این بازی به گفته سازندگان، زود تر از 2019 منتشر نخواهد شد. علاقه مندان به بازی 2 Psychonauts می توانند بروی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 از این بازی لذت ببرند.

لطفا نظرات خود را درباره بازی 2 Psychonauts برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان در قسمت پایین این مقاله به صورت دیدگاه قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 5 =