سومین بسته DLC بازی Call of Duty WW 2 برای کنسول ps4 عرضه شد. بسته DLC مورد بحث، مجموعه ای از مطالب جدید از جمله تعدادی نقشه و ماموریت های جدید نظامی در داستان زامبی نازی ها می باشد. کسانی که بسته United را خریداری می نمایند 3 نقشه جدید برای مود چند نفره بازی Call of Duty WW 2 دریافت می کنند.

نقشه های موجود در DLC بازی Call of Duty WW 2

اولین ناحیه با عنوان Market Garden، نیرو و قدرت بازیکنان را در صحنه به نمایش می کشد.

دومین ناحیه Monte Cassino نام دارد. این منطقه در یک روستای جنگی در کنار سایر نقاط جریان دارد.

سومین و آخرین ناحیه Stalingrad جز بزرگترین مناطق جنگی آن زمان –جنگ جهانی دوم- به حساب می آید. این نقشه دارای 2 پایگاه بزرگ در مقابل منطقه جنگی است.

علاوه بر نقشه های جدید، این بسته ماموریت جدیدی را نیز برای بازیکنان در نظر می گیرد. آنها این ماموریت را Operation Supercharge نام گذاری کرده اند. در این ماموریت بازیکنان در شهر تونس قرار می گیرند و باید به یک روستای تحت کنترل نازی ها حمله کنند. تجهیزات و آیتم های مختلفی در آنجا برای کشف وجود دارد. سپس باید یک پل ترابری را از بین برده و به محاصره دشمنان بپردازند.

این بسته فصل جدیدی برای بخش زامبی ها با نام The Tortured Path را در نظر می گیرد. این بخش سعی دارد بازیکنان را به طور مستقیم با نیروهای undead روبرو کند.

کمپانی Activision می گوید:

بازیکنان باید کوره گمشده Thule را بیابند و شمشیری را در آنجا قرار دهند.

شما می توانید ساعت ها در بخش Nazi Zombies پیش روید و از آن لذت ببرید.

کمپانی Activision اعلام کرده:

بسته United بر روی پلتفرم های pc و xbox1 عرضه گشته بود و با گذشت یک ماه، هم اکنون بر روی کنسول ps4 نیز قابل بازی است.

لطفا نظرات خود را درباره بسته United برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین همین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی Call of Duty WW2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 10 =