در قسمت های قبلی آموزش بازی پابجی با کلیات این بازی، دکمه های کاربردی و همچنین ترفندهای آن، آشنا شدید. اگر بتوانید به جمع 10 بازیکن نهایی برسید، دیگر جایی برای فرار وجود ندارد. باید با دشمنان خود درگیر شوید. در این مقاله، تکنیک هایی برای پیروزی در نبرد پایانی را به شما آموزش خواهم داد.

در مجموعه مقالات آموزش بازی پابجی (که برو روی پلتفرم های xbox 1 – pc – ios قابل اجراست)، قصد دارم همراهان کروکوگیم را به یک بازیکن حرفه ای تبدیل کنم. پس پیشنهاد می کنم اگر به بازی پابجی آشنایی کافی ندارید، حتما مقاله آموزش بازی PUBG – Player Unknown’s Battle Ground’s  را مطالعه نمایید.

آموزش بازی پابجی – ترفندهایی برای پیروزی در نبرد نهایی

  • هنگامی که سنگر گرفته اید، با فشردن کلید های Q و E به چپ و راست خم شوید و اطراف خود را بررسی کنید.
  • زمانی که احساس کردید لحظه نبرد نزدیک است، به سرعت از آیتم های Boost استفاده کنید. آیتم هایی مانند Energy Drink و Painkiller موجب برتری شما در طول نبرد خواهد شد.
  • چمن های بلند از فاصله 150 متری ظاهر می شوند. در حالی که بازیکنان از فاصله ای بسیار دورتر قابل دید هستند. پس اگر در چمن زار پنهان شده اید، دشمنانی که در فاصله بیش تر از 150 متری شما باشند، می توانند شما را در تیررس خود قرار دهند.
آموزش بازی پابجی
پنهان شدن در چمنزار
  • برای دشمنان خود طعمه درست کنید. شما می توانید، تعدادی لوت به عنوان طعمه روی زمین قرار دهید. هنگامی که دشمن جهت برداشتن لوت اقدام کرد، سریعا او از پای درآورید.
  • هنگامی که درون یک ساختمان قرار دارید، جهتِ باز شدنِ درب را بررسی کنید. پشت درب ها بهترین مکان برای پنهان شدن است. به هنگام ورود دشمن به داخل ساختمان، فرصت کافی برای کشتن وی برای شما محیا می شود.
  • قبل از ورود به ساختمن ها و کلبه ها، یک نارنجک به داخل آن پرتاب کنید. اگر کسی درون ساختمان باشد، عکس العملی نشان خواهد داد. با این روش، از خالی بودن ساختمان ها – قبل از ورود به آن- مطمئن شوید.

در صورتی که به دنبال نکات و ترفندهای دیگری از بازی PUBG هستید، می توانید سایر مقالات آموزش بازی پابجی را از این جا مطالعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 1 =