بازی FIFA 18 به عنوان جدیدترین نسخه از سری بازی های FIFA، جزء خبر سازترین بازی های ویدیویی محسوب می شود. تحریک پلیر ها به پرداخت پول در FIFA 18 یکی از مسائل روز دنیای بازی به شمار می رود. خواندن این مقاله به کاربران آشنا به بازی فیفا 18 بر پلتفرم های Nintendo switch – ps4 – pc – xbox 1 توصیه می شود.

ظهور (FUT (FIFA Ultimate Team

شرکت EA Games به عنوان ناشر بازی FIFA، بخش Ultimate Team را از نسخه FIFA 09 به این مجموعه اضافه کرد. در FUT یک تیم در اختیارتان قرار می گیرد که وظیفه خرید بازیکن برای آن، به عهده شما است. برای هر یک از بازیکنان دنیای واقعی فوتبال، کارتی شامل عکس و مشخصات فنی او تعبیه شده است. کارت هایی که شما را به یاد بازی های دهه 60 (کارت بازی) می اندازد.

نحوه خرید بازیکن در FUT 18

بخش FUT بازی FIFA در گذر زمان دست خوش تغییرات بسیار شده است. در ابتدای عرضه هر نسخه از بازی FIFA، تمام بازیکنان لیگ های معتبر دنیا – به صورت کارت- درون بازی قرار می گیرند. برای تشکیل یک تیم، نیاز به حداقل 18 بازیکن دارید. برای تهیه بازیکنان، دو راه کلی وجود دارد:

پرداخت پول در FIFA 18

FIFA Points

شما می توانید بازیکنان دلخواه خود را با استفاده از FIFA Point تهیه کنید. البته نا گفته نماند با استفاده از FIFA Point تنها می توانید بسته هایی شامل بازیکنان مختلف باز کنید تا شانس خود را در پیدا کردن بازیکنان معروف بیازمایید.

با استفاده از کوین FIFA18 می توانید به راحتی بازیکن مورد نظر خود را در Transfer Market جستجو و خریداری کنید.

خرید بازی FIFA 18 Standard Edition

کارت های جدید در FUT 18

با شروع هر فصل فوتبال، برگزاری بازی های لیگ و تورنمنت های مختلف –با توجه به عملکرد بازیکنان در دنیای واقعی- کارت های دیگری به هر بازیکن تعلق می گیرد. کارت هایی که از نسخه قبلی بهتر و قطعا گران تر هستند.

پرداخت پول در FIFA 18
رونالدو CR7

به طور مثال شما در ابتدای فصل یک “رونالدو” برای FUT خود می خرید. رونالدوی شما دارای میانگین قدرت 94 است. ممکن است رونالدو در یکی از بازی های خود (در دنیای واقعی) هت تریک کند و بازی FIFA 18 به همین مناسبت یک کارت (TOTW(Team of The Weak به او اختصاص دهد. این کارت TOTW از رونالدوی شما بهتر است. پس شک نکنید، در بازار قیمت نجومی دارد. این اتفاق برای بازیکنان دیگر نیز رخ می دهد.

تحریک پلیر ها به پرداخت پول در FIFA 18

در طول سال، مسابقات مختلفی تحت عنوان FUT Champions Cup و eWorld Cup برگزار می شود. در این مسابقات، بهترین پلیر های بازی FIFA 18 گرد هم جمع می شوند و به رقابت می پردازند. در این گونه مسابقات، FIFA پلیر ها را مجبور به استفاده از اولتیمیت تیم خودشان می کند. این امر، پلیرها را نسبت به خرید بازیکنان بهتر و گران تر تحریک می کند.

پرداخت پول در FIFA 18
گران قیمت ترین بازیکنان FIFA 18

اگر یک مسابقه حرفه ای FIFA را دنبال کنید، متوجه خواهید شد این پلیر های جوان، قربانی اصلی سیاست های EA Games هستند. ترکیب FUT هر یک از این پلیرها –که بعضا زیر 16 سال دارند- هزاران دلار ارزش دارد. این ترکیب ها تنها با پرداخت پول واقعی و خرید کوین فیفا 18 قابل ساخت است.

پلیرهای دیگر در سراسر نقاط جهان، با تماشای مسابقات FIFA 18، نسبت به خرید بازیکنان بهتر تحریک می شوند. این روز ها بازار نقل و انتقالات بازی فیفا 18، شبیه به تالار بورس شده است. با افزایش تقاضای یک بازیکن، قیمت آن روند صعودی به می گیرد. تا جایی که برخی بازیکنان کمیاب در بازی FIFA 18، به قیمتی بالای 3.000.000 تومان می رسند.

این تقاضای روزافزون برای خرید بازیکنان جدید، موجب ظهور سایت های متعدد فروش سکه فیفا 18 شده است. سایت هایی که برای پاسخگویی به یک بازار کاذب به وجود آمده اند.

پرداخت های درون بازی

پرداخت های درون بازی سیاستی است که پلیر ها را مجور به پرداخت پول واقعی در بازی می کند. شاید بازی Clash of Clans را بتوان به عنوان سردمدار این سیاست نام برد. یک بازی به ظاهر رایگان که کاربران را به خرید درون برنامه ای وادار می کند. پرداخت این پول ها یک شادی زودگذر در کاربران ایجاد می کند. شادی که خیلی زود جای خود را به یک حس عذاب وجدان خواهد داد.

سرانجام پرداخت پول در FIFA 18

جوانانی که پول والدین خود را برای ساختن یک ترکیب رویایی خرج می کنند…

شرکت های بازی سازی که روز به روز نسبت به گرفتن پول از کاربران طمع کار تر می شوند…

سایت های واسطه که از خرید و فروش این سکه ها سوء استفاده می کنند…

گویی همه گرد هم آمده اند تا چرخ دنیای بازی های ویدیویی مانند چرخ دنیای واقعی بچرخد.

آیا همان ترکیب Master League قدیمی جذاب تر نبود؟

اگر از جمله پلیرهای بازی FIFA 18 هستید و قصد دارید بدون پرداخت پول در FIFA 18 ترکیب مورد علاقه خود را بسازید، پیشنهاد می کنم مقاله آموزش به دست آوردن کوین رایگان در FIFA 18 را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =