بازی Metro Exodus

راهنمای Metro Exodus خلاصه ای از این بازی تیرانداز پس از اتفاقات آخرالزمانی است. این راهنما به شما امکان یافتن تمامی اسرار بازی جدید کمپانی 4A Games را می آموزد. همچنین اول از همه، یک پیگیری دقیق از تمام ماموریت های داستان خواهید یافت. در ابتدا نکات آغازین را پیدا خواهید کرد که ساعات اولیه شما را در بازی ساده تر می کند. بازی Metro Exodus دارای گزینه های بسیار مهم می باشد که ما در این مقاله همه آنها را شرح خواهیم داد.

شما می توانید در مورد سرنوشت Duke در Volga ،Damir در Caspian Sea و Alyosha در Taiga levels تصمیم بگیرید. این تصمیمات تأثیری بر پایان بازی دارد که در Dead City اتفاق می افتد. شما باید بتوانید پایان خوبی برای بازی انتخاب کنید و سعی در زنده نگه داشتن دوستان تا پایان عمرشان تلاش کنید. ما مهم ترین به روز رسانی های زره ها، ماسک های گاز و یا ابزارهایی مانند قطب نما را برای شما قرار داده ایم. Metro Exodus دارای 5 سطح دشواری است. آنها شامل Reader، Easy، Normal، Hardcore و Ranger Hardcore می شود. سطوح سخت می تواند حتی برای بازیکنان حرفه ای FPS واقعا چالش برانگیز باشد.

Metro Exodus به طور خلاصه

Metro Exodus سومین نسخه در سری بازی های FPS می باشد که توسط 4A Games ساخته شده است. مانند نسخه های پیشین این بازی بر پایه داستان Dmitry Glukhovsky می باشد. شما بار دیگر به عنوان Artyom به بازی می پردازید. شما در این بازی از شهرهای Moscow ،Volga ،Caspian Sea ،Taiga ،Yamantau و Dead City بازدید خواهید کرد.

در بازی Metro Exodus، Artyom و همراهانش تونل های زیرزمینی مسکو را ترک کرده و برای پیدا کردن یک خانه جدید آماده می شوند. داستان بازی 12 ماهه می باشد و بازیکن می تواند در طول این مدت تغییرات فصل ها و تاثیر آن بر جهان پیرامون خود را ببیند. شما می توانید با استفاده از وسیله نقلیه مختلف، از جمله قطار Aurora، جهان را کشف کنید. در نسخه های پیشین ما چرخه فصلی محیط را مشاهده نکرده بودیم. علاوه بر این شما می توانید بر روی دوستان دیگر خود تاثیر بگذارید و تصمیمات شما به زنده ماندن و کشته شدن آنها تاثیر می گذارد. همانطور که گفتم سرنوشت Duke ،Damir و Alyosha در دست ما می باشد و این انتخاب ها بر پایان بازی تأثیر می گذارد.

راهنمایی های شروع

در اینجا چند نکته وجود دارد:

  • معمولا فرار از جنگ بهتر است.
  • شما می توانید در مورد برخی از سرنوشت دوستان خود تصمیم بگیرید.
  • مراقب نقاط سرنوشت زا باشید.
  • تفنگ هوا برای دشمنان ضعیف تر کار می کند.
  • سلاح خود را مرتب تمیز نمایید و دوباره برای سلاح ها تدارک بچینید.
  • جستجوی تمامی منطقه.
  • زمان را با توجه به ماموریت فعلی خود تغییر دهید.
  • شما نمی توانید مکان هایی را که قبلا دیده اید، دوباره بازدید نمایید.
  • در طول جنگ عجله نکنید.
  • جهان بازی را به طور کامل جستجو نمایید.
  • جمع آوری منابع.
  • شما می توانید فصل ها را در منوی اصلی پخش کنید.
  • نارنجک و کوکتل Molotov چندان کارآمد نیستند.
  • از تفنگ تک تیرانداز در مناطق باز استفاده کنید.
  • قطار را بررسی کنید و به رادیو گوش فرا دهید.

  غنائم و پیروزی ها

نسخه ps4 بازی Metro Exodus دارای جایزه platinum می باشد. راهنمای ما به شما کمک خواهد کرد که تمام جوایز و دستاوردهای بازی را بدست آورید. بسیاری از آنها برای به دست آوردن دشوار هستند و شما معمولا فقط یک فرصت برای گرفتن آنها دارید (برای مثال ماهیگیری / دستاورد ماهیگیر که در آن شما باید ماهی بزرگ بگیرید). اگر شکست بخورید، نمیتوانید جایزه / دستاورد دریافت کنید. راهنمای ما را بررسی کنید تا از باز شدن قفل آنها جلوگیری کنید.

اسرار و مکان های مهم بر روی نقشه

 بازی Metro Exodus

Metro Exodus دارای مکان هایی از جمله: مسکو، Volga، Caspian Sea، Taiga، Yamantau و Dead City می باشد. راهنمای ما لیست کامل اسرار، مأموریت های جانبی و مهمترین مکان ها را دارد.

مکان های مخفی، کارگاه ها، زره ها، ماسک های گاز و ارتقاء ابزارها بر روی نقشه ها مشخص می شود. ما همچنین زمان زیادی را برای توصیف مفصل کالاهای کلیدی خاطرات و کارت پستال اختصاص داده ایم.

خاطرات و کارت پستال

دو نوع کلکسیون در بازی Metro Exodus به عنوان خاطرات و کارت پستال وجود دارد.

گزینه ها و پایان

Metro Exodus دارای چند انتخاب کمتر است که برخی از فصل ها و پایان سفر Artyom را تحت تاثیر قرار خواهد داد. سرنوشت Duke به این بستگی دارد که آیا شما رویکرد تهاجمی یا خشن را انتخاب کرده اید.

خدمه در Caspian Sea- انتخاب های شما سرنوشت Damir را تعیین می کند که آیا او با ما سفر خواهد کرد یا خیر.

سومین انتخاب مهم در Taiga- سرنوشت آلوشا بستگی به نگرش ما نسبت به مردم محلی دارد.

همچنین، بازی خلاصه اعمال خوب و بد ما را نشان می دهد – آنها تعیین می کنند که چه اتفاقی می افتد، خوب یا بد، شما دریافت خواهید کرد.

Metro Exodus و Steam

در حال حاضر امکان خرید Metro Exodus در Steam وجود ندارد. پلتفرم Epic Store یک سال انحصار برای پخش دیجیتال بازی خواهد داشت. کلیدهای موجود در نسخه جعبه ای از بازی PC دارای یک کد فعال سازی برای پلتفرم Epic Game است.

 بازی Metro Exodus

هدف بازی

داستان Metro Exodus در سال 2036 اتفاق می افتد، یعنی دو سال پس از وقایع Metro: Last Light. بازی خود داستان را بعد از کتاب Metro: Last Light – Redemption می گوید. به طور مشابه، به دو نسخه قبلی، بازیکن، کاراکتر Artyom را کنترل می کند. Artyom همراه با همراهانش زمین های ویران شده را با استفاده از یک لوکوموتیو به نام “Aurora” سفر می کند. آنها به دنبال جایی هستند که بتوانند زندگی جدیدی را شروع کنند. این داستان در یک سال به طول می انجامد و شما فصل های مختلف را در این بازی مشاهده خواهید کرد.

آیا می توانم Metro Exodus را در حالت گروهی بازی کنم؟

نه، Metro Exodus تنها با یک بازیکن اداره می شود.

این بازی چه مدت به طول می انجامد؟

برای تکمیل Metro Exodus حدود 20 ساعت نیاز دارید. اگر تصمیم گرفتید تمام اسرار و کلکسیون ها را پیدا کنید، می توانید وقت بیشتری را صرف بازی نمایید. سطح دشواری بالاتر باعث می شود بازی چالش برانگیز شود که توسط مقدار زمان لازم برای ضرب و شتم آن منعکس می شود.

چطور Artyom زنده است؟

Metro Exodus یک داستان است که پس از پایان خوب Metro: Last Light اتفاق می افتد. Artyom با استفاده از منفجر کننده متوقف شده است. سایه ها در این منطقه ظاهر می شوند و آنها با Korbut و mercs خود مقابله می کنند. با این حال اگر شما به اشتباه انتخاب نمایید می میرید.

آیا بازی Metro Exodus جهان باز است؟

دنیای Metro Exodus به چند مرحله مختلف تقسیم می شود. این بازی یک گودال بزرگ و نقشه ای باز دارد. بعضی از مراحل سطوح خطی هستند، در حالی که دیگران قطب های بزرگ هستند که می توانند آزادانه مورد بررسی قرار گیرند. جهان در Metro Exodus نه تنها از نظر فصول تغییر می کند بلکه شما می توانید تغییر چرخه روز و شب را مشاهده کنید. همچنین پس از رسیدن به Volga، می توانید زمان خواب را تغییر دهید.

چگونه می توان بین مکان ها حرکت کرد؟

Artyom زمین های ویران شده را با استفاده از لوکوموتیو به نام Aurora می گذراند. این اجازه خواهد داد که شما به سایر نقاط جهان بروید. در Aurora، شما همچنین همراهان خود را پیدا خواهید کرد و می توانید تعاملات جدیدی با خدمه ایجاد کنید. علاوه بر Aurora، شما می توانید از چند وسیله نقلیه مختلف (به عنوان مثال ماشین UAZ) در برخی از مکانها استفاده کنید.

آیا وسایل نقلیه در بازی وجود دارد؟

در نقشه های بزرگ موجود در این بازی، شما می توانید انواع مختلف وسایل نقلیه را ببینید. آنها حرکت را در اطراف زمین آسان تر می کنند. با این حال، به یاد داشته باشید که صدای موتور می تواند موتانت ها و دیگر افراد را جذب کند. در قسمت Caspian Sea ماشین وجود دارد.

لطفا نظرات خود را درباره آموزش بازی Metro Exodus به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید. این بازی هم اکنون بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد.

خرید بازی Metro Exodus برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − یک =