ما در راهنماهای بازی PUBG به جزئی ترین مسائل رسیدگی کردیم تا از مبتدی تا پیشرفته بتوانند مشکلاتشان را حل کنند و دیگر جایی برای سوال باقی نماند. مبتدیان می توانند از این مقاله در یابند که چگونه میدان جنگ کار می کند و برای زنده ماندن تا پایان بازی چه کارهایی باید انجام دهند. ترفندهای کمی برای این بازی وجود دارد که ما آنها را در چندین مقاله برای شما به ارمغان آورده ایم.

میدان جنگ چگونه کار می کند؟

PUBG نوعی تیراندازی نیست. در این بازی هدف بر این است که تا انتها زنده بمانیم نه اینکه افراد زیادی را بکشیم. این یعنی حتی بدون نابودی یک نفر شما می توانید پیروز شوید. بنابراین استراتژی تیراندازی معمول شما باید طبق این بازی تطبیق داده شود.

بسیاری از بازیکنان با بالاترین امتیاز قصد رقابت در مسابقات آینده را دارند بنابراین استراتژی خسته کننده مخفی کاری باعث می شود به راحتی برنده شوند. استدلال بر این است که اگر هر کس می تواند با مخفی کاری پیروز شود پس چرا اصلا خود را به خطر بیندازد؟

باید بگویم که این تمام داستان نیست زیرا مبارزه برای شروع یک تمرین عالی به حساب می آید. مکانیک مبارزه با PUBG کمی عجیب و غریب است و تسلط بر آنها تفاوت زیادی در موقعیت نهایی شما و برنده شدنتان می گذارد. به همین ترتیب کشتن افراد در وسط بازی یک راه عالی برای گرفتن امکانات درون بازی به حساب می آید. در نهایت ممکن است شما میان بوته ها پنهان شده باشید و کسی شما را پیدا کند از همین رو باید آماده به نبرد نیز باشید.

جریان کلی بازی تقریبا به شرح زیر است:

شما از هواپیمایی به سمت زمین فرود می آیید و باید جایی را برای فرود انتخاب کنید. ما یک راهنمای اختصاصی برای بهترین مکان های loot PUBG در Erangel و Miramar و همچنین صفحات خاصی در نقشه Erangel و Miramar نقشه قرار داده ایم. البته باید توجه داشته باشید که اگر در یک منطقه پر تردد فرود آیید امکانات و اسلحه های موجود برای مبارزه با افراد بیشتری مورد نیاز می باشد. همچنین مکان های شلوغ دیگر فضای کمتری برای پنهان شدن در خود دارد.

زمانی که در یک مجموعه قرار گرفتید باید سعی کنید خود را در دایره سفید رنگ قرار دهید (قبل از اینکه میدان مغناطیسی سفید رنک کوچک شود و شما را مورد آسیب قرار دهد). شما نیاز به پیدا کردن نقطه امن برای یافتن امکانات و استراحت دارید. شما برای دفاع از خود باید به سمتی بروید که بتدریج تعداد بازیکنان کاهش یابد.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 18 =