در مجموعه مقالات آموزش بازی PUBG (که برو روی پلتفرم های xbox 1 – pc – ios قابل اجراست)، قصد دارم همراهان کروکوگیم را به یک بازیکن حرفه ای تبدیل کنم.  مجموعه مقالات آموزش بازی PUBG به منظور دسترسی راحت تر کاربران، تقسیم بندی شده است.

پیشنهاد می کنم اگر به بازی PUBG آشنایی کافی ندارید، حتما مقاله آموزش بازی PUBG – Player Unknown’s Battle Ground’s  را مطالعه نمایید.

آموزش بازی PUBG

آموزش بازی PUBG- ترفند های اولیه

  • هنگامی که در مبارزه ای شرکت نمی کنید، اسلحه خود را کنار بگذارید. برای این کار کافیست دکمه X را روی کیبورد pc فشار دهید. این امر 6% سرعت بیش تر در اختیار شما قرار می دهید.
  • قبل از شروع بازی کفش های خود را درآورید. در بازی PUBG کفش ها تاثیری در سرعت بازیکن ندارند. ولی با پای پیاده صدای کم تری تولید می کنید. برای استفاده از استراتژی اختفا، همواره باید سعی کنید از دشمن پنهان بمانید. در آوردن کفش ها اولین قدم برای رسیدن به این هدف است. دقت کنید در PUBG تمام جزییات در گیم پلی بازی تاثیر دارد.
  • برای سوختگیری باید ابتدا خودرو را متوقف کنید. به یاد داشته باشید که برای سوختگیری نیازی به خروج از خودرو ندارید. با کلیک راست بر روی گزینه canister در inventory به راحتی و از درون خودرو سوختگیری کنید.
  • همواره روی نقشه بازی علامت گذاری کنید. نقشه خوانی یکی از مهارت های بازی PUBG است که به زودی آن را فرا خواهید گرفت. با علامت گذاری روی نقشه، به شما مسیر مستقیمی برای رسیدن به هدف نمایش داده خواهد شد.
  • اگر قصد دارید از چت صوتی بازی استفاده کنید، حتما آن را روی حالت Party-only قرار دهید. در حالت پیش فرض، صدای شما برای دشمنان نیز قابل شنود خواهد بود.
  • قبل از شروع تیراندازی سرعت آتش خود را تنظیم کنید. با فشردن دکمه B می توانید Fire Rate را تنظیم کنید.
  • در بازی PUBG سه نوع هدف گیری وجود دارد. در حالت پیش فرض شما می توانید بدون هدف گیری تیر اندازی کنید. اگر کلیک راست را نگه دارید، تیراندازی شما با دقت بیشتری انجام خواهد شد (ولی همچنان نمی توانید از نشانه سلاح برای هدف گیری استفاده کنید). برای استفاده از نشانه سلاح، باید یک بار کلیک راست کنید تا زاویه دوربین به پشت اسلحه منتقل شود. این حالت که ADS (Aiming Down the Sights) نام دارد، دقیق ترین هدف گیری را برای شما فراهم می کند.

آموزش بازی PUBG

در صورتی که به دنبال نکات و ترفندهای دیگری از بازی PUBG هستید، می توانید سایر مقالات آموزش PUBG را از این جا مطالعه نمایید:

آموزش بازی PUBG – استراتژی ها و الویت ها

 

خرید بازی PUBG برای PS4

5 thoughts on “آموزش بازی PUBG – نکات اولیه برای شروع بازی

    • انس بیجاد says:

      داداش بنظرم سولو بزن یعنی تک نفره برو اگه اسکوتداد بری نمیره خیلی دیر میکنه و بعدش میگه که اینترنت پایینه

  1. mohammad says:

    سلام آقا ممنون از راهنمایی های شما یک راهنمایی می خواستم که چطوری میتونم تو بازی پولم زیاد بشه آخه چون خیلی بازی کردم ولی پولم زیاد نشد ممنون می‌شم که راهنمایی کنید.

    • احمد says:

      هیچ راهی برای به دست اوردن دلار به غیر از خریدن یا ابدیت بازی به نسخه بریمیوم که بازم باید بول واقعی بدین وجود ندارد

    • مهیار says:

      داداش شما چجوری بازیو باز کردی بازی میکنی من بازیو خریدم ۲۰گیگم دان کردم میرم تو پازی پلی استیشن پلاس میاد.گیفت کارت باید بخرم تا بتونم بازی کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 17 =