در حال حاضر بازی PUBG یکی از پر طرفدارترین بازی های آنلاین به حساب می آید. بازی PUBG برای پلتفرم های  pc – xbox 1 – ios عرضه شده است. PUBG از جمله بازی هایی به شمار می رود که نیاز به تمرین و مهارت فراوان دارد. آموزش بازی PUBG، به شما کمک می کند، در هنگام بازی پیروز نبرد باشید. گسترش کاربران آنلاین و همچنین آپدیت های فراوان – که همواره به جزییات بازی PUBG می افزاید- نیاز به آموزش بازی PUBG را افزایش می دهد.

قصد دارم در مجموعه مقالاتی، همراهان کروکوگیم را با نکات بازی PUBG آشنا کنم. مجموعه مقالات آموزش بازی PUBG، شامل نکات پایه برای بازیکنان مبتدی و همچنین برخی آموزش های پیشرفته -برای افراد با تجربه تر-  می باشد.

آموزش بازی PUBG

PUBG – Players Unknown’s Battle Grounds چیست؟

در PUBG شما تنها یک شانس دارید. آخرین بازیکنی که در بازی زنده بماند، برنده می شود. پس باید زنده بمانید. این بازی که مصداق روشن زندگی در طبیعت است، خاطره مستند رازبقا را در ذهن شما زنده می کند. همان طور که اشاره شد، هدف اصلی این بازی، بقاست. ممکن است در حالی که هیچ کس را نکشته اید، برنده یک راند شوید.

در PUBG دو استراژی کلی وجود دارد. نمردن و کشتن. دسته ای از بازیکنان از ابتدای بازی به مهارت تیر اندازی خود تکیه کرده و حریفان را یکی پس از دیگری، از پیش رو بر می دارند. این روش هیجان بیش تری برای شما به ارمغان می آورد. ولی همواره به خاطر داشته باشید:

در این بازی، همیشه راه ساده تری برای موفقیت وجود دارد.

اختفا، استراتژی دوم این بازی و انتخاب غالب بازیکنان حرفه ایست. بسیاری از بازیکنان PUBG که به صورت حرفه ای این بازی را دنبال و در مسابقات معتبر شرکت می کنند، از استراتژی اختفا بهره می برند. شما می توانید در گوشه ای از زمین بازی پنهان شوید و منتظر بمانید تا حریفانتان یکدیگر را از بین ببرند. در پایان راند، با کشتن آخرین بازمنده می توانید به سادگی برنده بازی شوید.

آموزش بازی PUBG

آموزش بازی PUBG برای افراد تازه کار

  • در شروع بازی، شما در یک هواپیما قرار دارید. محل فرود، اولین و مهم ترین تصمیم شما در هر راند است. پیشنهاد می کنم از فرود در مکان های شلوغ و پر خطر جلوگیری کنید. بسیاری از بازیکنان تازه کار PUBG با فرود در مناطق معروف بازی، در همان ابتدای بازی کشته می شوند. پس سعی کنید در یک منطقه امن (دور از مرکز نقشه) فرود آیید. سپس شروع به جمع آوری اسلحه و سایر تجهیزات برای خود کنید.
  • در طول بازی همواره باید در محدوده دایره سفید حضور داشته باشید. فضای خارج از دایره سفید “Electrical Field” نام دارد. در این محدوده (Electrical Field) به زودی کشته خواهید شد.
  • پس ازفرود و جمع آوری اسلحه می توانید در داخل دایره سفید به Loot کردن ادامه دهید و منتظر باشید تا سایر بازیکنان یکدیگر را بکشند. این روند را ادامه دهید تا بین 10 بازیکن پایانی قرار گیرید.
  • در این مرحله شما به جمع 10 بازیکن برتر راند، راه یافته اید. وقت آن رسیده است که سر از لاک خود بیرون آورید. مراقب باشید. چون 9 بازیکن دیگر حامل سلاح های خطرناک و متنوعی هستند. زمانِ جنگِ پایانی، فرا رسیده است و شما برای آن کاملا آماده هستید. برای قسمت پایانی بازی نکات و ترفند های متقاوتی وجود دارد که هر کردام در مقاله ی جداگانه ای آموزش داده شده است.

مجموعه مقالات آموزش بازی PUBG

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + هجده =