ما در راهنماهای بازی PUBG به جزئی ترین مسائل رسیدگی کردیم تا از مبتدی تا پیشرفته بتوانند مشکلاتشان را حل کنند و دیگر جایی برای سوال باقی نماند. مبتدیان می توانند از این مقاله در یابند که چگونه میتوانند به نحو احسن از آیتم نارنجک های خود بهره ببرند و برای زنده ماندن تا پایان بازی چه کارهایی باید انجام دهند. ترفندهای کمی برای این بازی وجود دارد که ما آنها را در چندین مقاله برای شما به ارمغان آورده ایم.

1: آیتم ها بر اساس اندازه در فضا لیست ما متفاوت هستند. برای مثال First Aid Kits از باند ها بزرگتر است. این موضوع در مورد نارنجک ها نیز صدق می کند. Frags کوچکتر از نارنجک Smoke و Stun می باشد.

2: شما می توانید با تجهیز کردن وسایل خود ابزارهای بزرگتری را حمل نمایید. زیرا که اجناس مجهز فضای موجودی شما را نمی گیرد. به هر حال اگر موجودی شما پر می باشد باید برای دریافت یک اسلحه مجهزتر  فضا را خالی نمایید.

3: برخلاف اعتقاد عامه، شما در واقع می توانید یک نارنجک Frag را در میدان جنگ بگذارید. برای انجام این کار، موجودی خود را باز کنید و نارنجک را از شکاف نارنجک در سمت راست پایین به ستون ذخیره سازی خود در سمت چپ بکشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازی PUBG با سایت  crocogame همراه باشید.

لطفا نظرات خود را درباره بازی PUBG به صورت دیدگاه برای من، گروه کروکوگیم و دوستانتان به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی PUBG برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 20 =