بازی The Division 2 یک عنوان جذاب و به شدت اعتیاد آور است. ما در ویرانه های نابود شده یک دزدی دریایی در واشنگتن هستیم. در این راهنما شما منطقه سلاح ها، نقاط کنترل و مجموعه ها را به خوبی می آموزید.

راهنمای بازی The Division 2- نکات و ترفندها برای مبتدیان

ما سعی می کنیم تمامی نکات مهم را برای شما به ارمغان آوریم. از جمله این راهنمایی ها می توانیم به مهارت ها، سلاح ها، شکارچیان مخفی و Dark Zone که می توانید در این بازی پیدا نمایید. در این زمان به جای زمستان عجیب نیویورک بیشتر در تابستان های گرم آنجا جریان دارد. نقشه بازی به طور قابل توجهی بزرگ است و با طرح تفکیک یک به یک شهر ها طراحی شده است. شما به راحتی می توانید تیراندازی کنید و موانع مختلف را از سر راه خود بردارید. از جمله آنها می توان به سه منطقه Dark Zones و منطقه های مختلف برای حمله می باشد.

بررسی واشنگتن دی سی در The Division 2

بعد از یک مأموریت مقدماتی کوتاه، شما وارد دنیای گسترده تر The Division 2 می شوید. مکان هایی که بازدید می کنید، به چندین منطقه تقسیم می شوند. با باز کردن قفسه های امن تر، می توانید ماموریت های جانبی جدیدی را مشاهده کنید که با صحبت کردن با مردم در شهرک ها و همچنین تمام کشفیات امنیتی جدید که نشان داده شده، پذیرفته می شود. اهداف جانبی، Control Points شما را به آیکون ها نزدیک می نماید. هنگامی که در بازی پیاده روی می کنید خانه ها و مکان هایی را می بینید بسیار مفید هستند. باز کردن قفل آنها به شما امکان سفر کردن می دهد. آنها با نشانگر بر روی نقشه انجام می شوند و سپس دکمه ای را که در پایین سمت چپ صفحه نمایش شما نمایش داده می شود برای سفر سریع می باشند.

راهنمایی The Division 2 برای مبتدیان

پیش از بازی کردن باید نکاتی را در ذهن داشته باشید و با این آمادگی وارد آن شوید.

در هنگام عبور از خیابان ها شاهد ضرب و شتم در مسیر ها می شوید می توانید جعبه هایی که شامل تجهیزات مختلف می باشد را برداشته و آنها را بفروشید و یا استفاده نمایید.

نارنجک بهترین دوست شما در این بازی است. دشمنان به شدت تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

اگر یک گروه کوچک و نزدیک در اطراف شما وجود دارد تنها با پرتاب یک نارنجک مهاجمان را خارج نمایید.

شما می توانید با استفاده از مهارت های خود به صورت نا محدود و بدون هیچ ترسی دشمنان خود را نابود نمایید.

مهارت ها را با سبک بازی خود سازگار نمایید. اگر یک مهارت وجود دارد که باعث می شود آسان تر به یک اسلحه نزدیک شوید، از آن استفاده کنید.

Numeric Skill Cooldowns در زمانی که از مهارت ها استفاده می کنید روشن نمایید.

باز کردن Safehouses برای نشان دادن مکان برای یافتن مخفی گاه SHC در آن منطقه.

شما می توانید بر روی هر ماموریت، هدف جانبی یا مخفی گاه کلیک کنید تا نقطه دسترسی در HUD شما ایجاد شود. یک خط نارنجی ایجاد می شود و شما را به مقصد می برد.

هنگامی که شما کنترل یک نقطه را می گیرید، مطمئن شوید که هر یک از آنها به Supply Room می روند. در آنجا مقدار زیادی loot وجود دارد.

گاهی اوقات Field Proficiency Cache بلند می شود. اطمینان حاصل کنید که این موارد را تا آنجا که ممکن است باز خواهید کرد.

بارگیری مجدد سلاح به صورت دستی یک گلوله اضافی به شما می دهد.

دوبار ضربه بزنید تا دکمه جلویی را ببندید.

برای توقف تصادفی حرکات در اطراف شما می توانید Move Around Cover Corner With Button Press را از منو انتخاب کرده و خود را از دردسر رها سازید.

برای سرعت دادن به کار خود قبل از زدن دکمه Vault دکمه Ctrl را بر روی موس و کیبرد بزنید.

سلاح ها و زره هایی که می توانید بسازید در سطح Agent level اجرا می شوند.

Mods برای استفاده تمام سلاح ها به عنوان آیتم ساختن در دسترس می باشد.

بازی The Division 2 هم اکنون بر روی پلتفرم های pc ،ps4 و xbox1 قابل اجرا می باشد. لطفا نظرات خود را درباره آموزش بازی The Division 2 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید.

خرید بازی دیجیتال Tom Clancy’s The Division برای PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 3 =