در این مقاله سعی می کنم نحوه به دست آوردن کوین رایگان در FIFA18 را به شما آموزش دهم. راه های زیادی برای به دست آوردن کوین رایگان در FIFA18 از داخل خود بازی وجود دارد. پس با خواندن این مقاله و فراگیری راه های به دست آوردن کوین رایگان در FIFA18، هیچ گاه به خرید FIFA Point یا خرید سکه از سایرین، نیاز پیدا نخواهید کرد.

بخش Ultimate Team چند سالی است که به مجموعه بازی های FIFA در پلتفرم هایPC – PS4 – xbox1 – Nintendo switch اضافه و از همان ابتدا با استقبال فراوان علاقه مندان روبرو شده است. در بازی FIFA18 بخش Ultimate Team با تغییرات فراوان و جذاب تر از گذشته به چشم می خورد. از آن جایی که خرید کارت بازیکنان، اصلی ترین چالشی است که در FUT18 با آن روبرو خواهید شد، پس به دست آوردن کوین رایگان در FIFA18 می تواند برای شما بسیار جذاب باشد. برای بهبود بازی خود در FIFA18 می توانید از سایر مقالات آموزشی از جمله آموزش ضربات ایستگاهی در FIFA18 استفاده کنید.

در ابتدای FIFA Ultimate Team، تعدادی بازیکن در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا به وسیله آنها بتوانید حریفان خود را شکست دهید، سکه به دست آورید و بازیکنان جدید بخرید. FIFA18 با اضافه کردن کارت های جدید از بازیکنان مختلف، همواره شما را مجبور به خرید بازیکنان جدید می کند. شما می توانید بازیکنان دلخواه خود را با استفاده از FUT Coin تهیه کنید. البته نا گفته نماند با استفاده از FIFA Point تنها می توانید بسته هایی شامل بازیکنان مختلف باز کنید و شانس خود را در پیدا کردن بازیکنان معروف بیازمایید. ولی با استفاده از کوین FIFA18 می توانید به راحتی بازیکن مورد نظر خود را در Transfer Market جستجو و خریداری کنید.

خرید بازی FIFA 18 Standard Edition

راه های به دست آوردن کوین رایگان در FIFA18

قبل از اینکه بهترین و سریع ترین روش به دست آوردن کوین رایگان در FIFA18 را برای شما بازگو کنم، قصد دارم تمام روش های به دست آوردن کوین رایگان در FIFA18 را به صورت کوتاه توضیح دهم.

  • برگزار کردن مسابقه در FUT18: به طور مشخص واضح ترین راه به دست آوردن کوین رایگان در FIFA18 این است که به بازی کردن و برگزاری مسابقات مختلف بپردازید. شما در پایان هر بازی -بسته به فاکتورهای مختلف- به طور میانگین 400-500 کوین به عنوان پاداش دریافت می کنید. ضمن اینکه با فتح یک لیگ آنلاین یا آفلاین- و ارتقا به لیگ بالاتر، مقدار قابل توجهی سکه به عنوان پاداش کسب خواهید کرد.
  • استفاده از کوین بوسترها: مقدار کوینی که در پایان هر بازی و به عنوان پاداش دریافت می کنید، می تواند با استفاده از کوین بوسترها افزایش یابد. برای استفاده از کوین بوستر به EA Football Club Credits نیاز دارید. برای دسترسی به منو FCC کافی است یک بار دکمه R3 (بر روی دسته ps4) را در منو اصلی FUT فشار دهید. FCC به سادگی و بعد از هر بازی به حساب شما واریز خواهد شد. پس نگران نباشید و کوین بوسترها را یکی پس از دیگری برای خود فعال کنید.
  • کامل کردن چالش های هفتگی و روزانه: در ابتدای FUT18، تعدادی چالش برای شما در نظر گرفته شده است که با انجام هر یک، بسته ها و سکه هایی به عنوان پاداش به شما تعلق خواهد گرفت. پس از چالش های اولیه، با تعدادی چالش روزانه و هفتگی روبرو خواهید شد. چالش های روزانه بسیار ساده هستند و انجام آن ها تعداد کمی کوین FIFA18 و بسته های ساده را در اختیار شما قرار خواهد داد. چالش های هفتگی به مراتب سخت تر هستند ولی با انجام آن ها، بسته های جذابی در انتظار شما خواهد بود.
  • فعالیت در بازار نقل و انتقالات: شما می توانید در Transfer Market فعالیت کنید و پول خوبی برای خود به دست آورید. برای این کار کافی است بر روی یک بازیکن خاص کمین کرده و به صورت مداوم آن بازیکن را در بازار جستجو کنید تا بتوانید آن را با کم ترین قیمت خریداری کنید. برای فروش بازیکن نیز نباید عجول باشید. چند روز صبر کنید تا بازیکن خود را بتوانید به قیمت مناسب بفروشید.

کوین رایگان در FIFA18

بهترین و سریع ترین راه به دست آوردن کوین رایگان در FIFA18

علاقه اکثر کاربران FIFA18 این است که بسته های بازیکنان طلایی را خریداری کنند و امیدوار باشند که با خوش شانسی فراوان، صاحب یکی ار بازیکنان گران قیمت فیفا شوند. اگر خوش شانس باشید و صاحب یک سوپر استار شوید، می توانید با او بازی کنید و یا با فروش آن بازیکن و به دست آوردن کوین، نسبت به خرید بازیکن مورد نظرتان اقدام نمایید. من هم برای شما آرزو می کنم که خوش شانس باشید و با خرید کم ترین تعداد بسته، بتوانید صاحب یک سوپراستار مانند رونالدو شوید. اما اگر واقع بین باشید و به بازار نقل و انتقالات نگاه کنید، متوجه می شوید تعداد سوپر استارهای گران قیمت در FUT18 بسیار محدود است. پس شانس شما برای رسیدن به آرزویتان، بسیار کم خواهد بود.

پس اگر علاقه ای به ریسک ندارید و ترجیح می دهید از یک روش مطمئن برای به دست آوردن کوین رایگان در FIFA18 استفاده کنید، بسته های طلایی را برای همیشه فراموش کنید.

بسته های نقره ای در مقایسه با بسته های طلایی، قیمت بسیار پایین تری دارند و با موجودی کوین خود می توانید تعداد زیادی بسته نقره ای بخرید. سعی کنید بسته ای را انتخاب کنید -متناسب با بودجه خود- که حتما شانس بازیکن Rare در آن وجود داشته باشد. پس از اینکه بسته های نقره ای خود را باز کردید، به Transfer Market مراجعه و شروع به پیدا کردن قیمت بازیکنان خود کنید. به زودی متوجه خواهید شد برخی از بازیکنان شما، بسیار گم نام و در عین حال، گران قیمت هستند. این اتفاق دقیقا فلسفه وجود یک بازار است.

کوین رایگان در FIFA18

قیمت  یک بازیکن در بازار نقل و انتقالات بر اساس میزان عرضه و تقاضای آن تغییر می کند. به طور مثال اگر عرضه یک بازیکن (میزان خارج شدن بازیکن از بسته) افزایش یابد در نتیجه قیمت او کاهش پیدا خواهد کرد. از آن جایی که اکثر کاربران FUT18 ترجیح می دهند، شانس خود را در باز کردن بسته های طلایی امتحان کنند، همواره بازار بازیکنان نقره ای، برای تجارت ، بستر مناسب تری است. زیرا کاربران زیادی برای حل کردن SBC ها به بازیکنان نقره ای نیاز پیدا خواهند کرد. شما با بازیکنانی که از بسته ها استخراج کرده اید نیاز آن ها را بر آورده خواهید کرد.

قیمت بعضی از بازیکنان نقراه ای در بازار نقل و انتقالات FUT18 از بازیکنان طلایی Rare نیز بیشتر است.

راه های زیادی برای به دست آوردن کوین رایگان در FIFA18 وجود دارد. سعی کنید تا جای ممکن از روش های درون بازی استفاده کنید. خرید کوین FIFA18 از سایر روش های خارج بازی، به هیچ وجه توصیه نمی شود و ممکن است موجب بلاک شدن اکانت شما از طرف کمپانی EA Games شود.

سایر مقالات آموزشی فیفا ۱۸ را می توانید در زیر جستجو کنید:

4 thoughts on “آموزش به دست آوردن کوین رایگان در FIFA18

  1. سارا says:

    عرض سلام و ادب
    ممنون از سایت به روزتون.
    ببخشید من چندتا سوال داشتم که لطفا بنده را راهنمایی کنید
    من ایکس باکس دارم که میخواستم آلتیمیت فیفا بازی کنم. و به من گفتن که باید برای فیفا 2021 اکانت اورجینال بخرم.
    سوالم این هست که آیا اکانت اورجینال من علاوه بر آلتیمیت باید گلد هم باشه یا نیازی به اکانت گلد نیست؟ و سوال دوم اینه که با یه اکانت چند بار میشه با ایکس باکس آلتیمت فیفا را بازی کرد؟
    و اگر امکان داره یه فروشنده مطمئن برای خرید اکانت اورجینال فیفا2021 به من معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هجده =