یکی از اهداف چالش هفتگی بازی Fortnite، پیدا کردن محل نقشه گنج Snobby Shores است. تکمیل این چالش به شما کمک می کند به بخش زیادی از امتیاز های (session 3) برسید. دقت کنید، برای انجام این چالش و رسیدن به محل نقشه گنج Snobby Shores، باید Battle Pass داشته باشید. بازی Fortnite برای تمام پلتفرم های xbox1 ،pc ،ps4 ،ios و android عرضه شده است.

اگر به تازگی شروع به بازی Fortnite کرده اید، توصیه می کنم با مطالعه نکات و ترفندهایی که در مقاله مکان های ممنوع رقص در بازی Fortnite در اختیار شما قرار داده ام چالش ها را با موفقیت به پایان برسانید.

چالش بازی Fortnite، در منطقه Snobby Shores انجام می شود. تعدادی گنج در منطقه Snobby Shores وجود دارد که در سطرهای پایین، درباره ی چگونگی پیدا کردن گنج ها، توضیحاتی داده ام.

همانند بقیه چالش ها، شما بدون دیگر بازیکنان نمی توانید وارد نقشه بازی شوید. بنابراین زمانی که در جستجوی موقعیت ها هستید، باید از هرگونه جنگی اجتناب کنید تا بتوانید محل نقشه گنج Snobby Shores در بازی Fortnite را پیدا کنید.

محل نقشه گنج Snobby Shores در بازی Fortnite

محل نقشه گنج Snobby Shores در بازی  Fortnite

Snobby Shores در قسمت غربی نقشه و نزدیک به ساحل قرار دارد. در نقشه گنج Snobby Shores، خانه هایی کنار یکدیگر به صف شده اند. برای یافتن گنج به دنبال خانه ای هستیم که استخری خالی از آب داشته باشد. نزدیک این استخر، محل نقشه گنج Snobby Shores قرار دارد.

مکان دیگری که برای پیدا کردن محل نقشه گنج Snobby Shores به دنبال آن هستیم، ساختمان کوچکی در شمال شرقی نقشه است.اگر به شمال شرقی نقشه نگاه کنید دره ای خواهید دید. در صورت پیمودن این مسیر، شاهد تپه و درختانی بلندی خواهید بود. کلبه ای در این قسمت نقشه وجود دارد. هنگامی که در این مکان قرار بگیرید، گنج روی صفحه نمایش ظاهر می شود و شما صاحب نقشه گنج Snobby Shores می شوید.

لیست سایر مقالات بازی فورتنایت (در سایت کروکوگیم crocogame):

با استفاده از نکاتی که در اختیارتان قرار دادم، امیدوارم شما یکی از برنده های این چالش باشید. با تشکر از طرفداران همیشگی تیم crocogame که با به اشتراک گذاشتن تجربیات خود، به شکل دیدگاه در قسمت نظرات باعث دلگرمی ما و اثبات محبت خود نسبت به دوستانشان هستند.

خرید بازی Fortnite Deep Freeze Bundle برای PS4

1 thoughts on “آموزش محل نقشه گنج Snobby Shores در بازی Fortnite

  1. Saeed says:

    سلام ممنون از سایت خوبتون.
    نمیدونید مکان پرتاب کننده های بشقاب کجاست؟من پنج هفته رو انجام دادم ولی نمیدونم مکان این کجاست بخاطر همین نتونستم هفته سوم رو پیدا کنم لطفا بهم بگید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 16 =