علاوه بر نماد استاندارد PlayStation Network، شما همچنین می توانید یک عکس واقعی از خودتان را در اکانت ps4 نمایش دهید. همچنین این تصاویر را می توانید از حساب فیسبوک خود بردارید. قبل از پیروی از این مراحل، باید اطمینان حاصل کنید که نمایه شما به حساب Facebook شما مرتبط است.

  1. به صفحه تنظیمات PS4 بروید

پس از وارد شدن به حساب اصلی اکانت PS4 خود، برای دسترسی به لایه بالای گزینه های منو، گزینه d-pad را فشار دهید. تمام مسیر را به سمت راست حرکت دهید تا یک جعبه ابزار با برچسب “Settings” پیدا کنید و روی دکمه X ضربه بزنید.

  1. PSN را انتخاب کنید

در منو، با استفاده از d-pad با گزینه ای با نام ‘PSN’ حرکت کنید و با دکمه X آن را انتخاب کنید.

  1. Account Information را انتخاب کنید

در محدوده PSN، با استفاده از d-pad گزینه ای با عنوان «Account Information» را پیمایش کنید و با دکمه X آن را انتخاب کنید.

  1. Profile را انتخاب کنید.

هنگامی که شما روی صفحه «Account Information» قرار می گیرید، با «d-pad» به پروفایل بروید و با دکمه X آن را انتخاب کنید.

  1. عکس پروفایل خود را انتخاب کنید

هنگامی که شما در محدوده “Profile” هستید، با استفاده از d-pad به “Profile Picture” بروید و با دکمه X آن را انتخاب کنید. اگر حساب فیس بوک شما با موفقیت ارتباط برقرار کرده باشد، تصویری از آیکون پروفایل فیس بوک شما را نمایش می دهد. برای فعال کردن آن با استفاده از دکمه X برچسب ‘Use My Facebook Profile Picture’ را علامت بزنید و ‘Confirm’ را انتخاب کنید.

شما می توانید تصویر را با معکوس کردن مراحل فوق غیرفعال کنید.

لطفا نظرات خود را درباره تغییر عکس پروفایل در اکانت ps4 به صورت دیدگاه در پایین مقاله به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت crocogame همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 11 =